اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فناوری‌های جدید برای تولید سبز به کمک Nexe Grupa می‌آیند

این گروه اخیرا برای بهبود بهره‌وری تاسیسات Polet در صربستان، دست به ارتقای فناوری و خریداری ماشین‌آلات جدید از Bongioanni Macchine زده است.

Nexe Grupa که به داشتن مصالح ساختمانی باکیفیت و مجموعه کاملی از محصولات ساختمانی شامل آجر، کاشی سقفی، سرامیک و محصولات بتنی شهرت دارد، یک برند معتبر در منطقه بالکان به‌شمار می‌آید. Nexe Grupa با داشتن 14 شرکت در کرواسی، صربستان، بوسنی و هرزگوین و حدود 1700 کارمند با وجود شرایط چالش برانگیز سال‌های اخیر، بنا بر گزارش‌ها در سال 2023، %3 رشد داشته است.

سرمایه‌گذاری آینده‌نگر همواره اهمیت زیادی در Nexe Grupa داشته است واین مجموعه اخیرا دست به ارتقای فناوری تاسیسات Polet در Novi Becej زده است. ماشین‌آلات جدید از شریک مورد اعتماد مجموعه، Bongioanni Macchine خریداری شده اند. Nexe Grupa برای سال‌های متمادی در حال اجرای پروژه‌های مربوط به انتقال سبز، تغییر انرژی و دیجیتال‌سازی با هدف کاهش ردپای کربن، بهبود بهره‌وری انرژی و افزایش نسبت سوخت‌های جایگزین و مواد خام مصرفی برای بهبود مدیریت پایدار منابع خود بوده است. در حال حاضر نیز این گروه در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای بیشتر فناوری‌های خود است تا با به‌کارگیری انرژی‌های تجدیدپذیر در فرآیندهای تولید آجر و کاشی، کارایی کارخانجات خود را افزایش دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه‌های بعدی این مجموعه می‌توانید مصاحبه ما با Davor Vidaković، مدیر ارشد بخش آجر و کاشی و سرامیک را در شماره بعدی نشریه گزیده دنیای سرامیک مطالعه کنید.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید