اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Marcheluzzo Ceramics فرآیند خشک کردن را برای Mladost باز-طراحی می‌کند

مخروط تهویه محفظه داخلی نوآورانه MT80evo که توسط بخش تحقیق و توسعه طراحی و ساخته شده، با موفقیت نصب گردیده است.

ملادوست (Mladost) تولیدکننده پیشرو آجر رُسی صربستان مستقر در وِلاسوتینچ (Vlasotince)، درخواست کاهش مصرفِ انرژیِ خشک‌کن نصب شده در حدود 30 سال پیش را به مارکِلوتزو سرامیکز (Marcheluzzo Ceramics) ارائه داد. این شرکت مستقر در ویچِنْزا (Vicenza) با تدارک یک مخروط تهویه محفظه داخلی MT80evo که توسط بخش تحقیق و توسعه طراحی و ساخته شده بود، این چالش را برعهده گرفت و در حال حاضر در کارخانه مشتری در حال کار است.

تولیدکنندگان آجر از اهمیت تهویه داخلی قدرتمند و یکنواخت در طول مدت مرحله خشک کردن به منظور [تأثیر آن بر] زمان خشک کردن، کیفیت محصول و درصد ضایعات به خوبی آگاه هستند. تهویه غیر یکنواخت در جهت‌های طولی یا عرضی منجر به انقباض غیر یکنواخت مواد در خشک‌کن می‌شود. قطعاتی که در معرض جریان هوای بالاتر یا سرعت‌های هوای بیش از حد زیاد قرار دارند، تمایل به انقباض سریع‌تر از قطعاتی خواهند داشت که کم‌تر در معرض جریان هوا هستند و به طور بالقوه منجر به شکستن آجر می‌شود. به لطف راه حل‌های مختلف آیرودینامیکی، MT80evo تضمین می‌کند که هوا با سرعت ثابت بر روی همه موادی که قرار است خشک شوند، توزیع شود و در همان حال شکل هندسی ویژه آن به این معناست که می‌تواند نزدیک سقف خشک‌کن نصب شود و این امکان را فراهم می‌آورد تا از ارتفاع کاری داخلیِ محفظه خشک‌کن کاملاً بهره‌برداری شود که باید دستکم [در فاصله] 21 سانتی‌متر از بالای خشک‌کن قرار داشته باشد تا از اتلاف‌های شدید که راندمان آیرودینامیک را کاهش خواهند داد و منجر به جریان‌های هوایی غیریکنواخت می‌شوند، جلوگیری شود.

Marcheluzzo توجه ویژه‌ای به کیفیت و دوام موتورهای کلاس H که 30٪ بزرگ‌تر در نظر گرفته شده‌اند، مبذول داشته است و برای استفاده در رطوبت و شرایط دمایی بالا مناسب هستند. در حالی که تمرکز اصلی پروژه بر کاهش مصرف انرژی بوده است، کار تعمیر و نگهداری در سامانه تهویه داخلی در مقایسه با مخروط‌های سنتی تا 80 درصد کاهش یافته است. مخروط‌های نسل جدید MT80evo دارای قدرت نصب شده kW 2/2 هستند و امکان بازگشت بسیار سریع سرمایه‌گذاری (به طور عادی یک سال) را فراهم می‌آورند.

این سامانه، یک راه حل ایده‌آل برای تبدیل همه خشک‌کن‌های محفظه‌ای با راندمان هوای پایین است تا به بهره‌وری بیشتر، کیفیت بالاتر و کاهش قابل توجه مصرف دست یابند.

 

coni int

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید