اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Isovista: یک سیستم معماری پیش ساخته

پانل های آجر پیش ساخته در اشکال متفاوت، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند و نمای منحصر به فرد و زیبایی خاصی را با شمایل یک نمای آجری سنتی ارائه می‌کنند.

FornaceSant’Anselmo از تجربۀ چندین سالۀ خود در ساخت آجرهای Isovista استفاده کرده و طیف وسیعی از پانل های آجری جدید را ارائه داده است که با حفظ کیفیت زیبای شناختی آجرهای نما، قابلیت عایق کاری بالایی در فضاهای داخلی و خارجی دارند.

طراحی نوآورانۀ زیرکوب‌های سطحی، پیوستگی کامل عایق‌کاری حتی در محل اتصالات را تضمین و اتصالات حرارتی را به طور کامل حذف می‌کنند. نصب ورقه‌های آجری به لطف طراحی اتصالات انگشتی و واشرهای لنگری تعبیه شده، بسیار آسان است و در چند مرحلۀ ساده با ثابت کردن آن­ها در محل و پر کردن درزها با ملات انجام می‌شود.

وزن کم این ورقه‌ها باعث تسهیل عملیات نصب، کوتاه شدن زمان مونتاژ و کم شدن قابل توجه هزینه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی شده است. این ورقه‌های آجری در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی ارائه شده اند و تزئینات برجسته و جلوۀ زیبایی شناختی منحصر به فردی را به آجرهای سنتی افزوده اند.

santanselmo isovista 3

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید