اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری سبز (دوستدار محیط‌‌ زیست)

با وجود فراگیری کرونا IndustriasChrino که یکی از نقش­ آفرینان اصلی در صنعت آجر در کشور آرژانتین است با به­ کارگیری منابعی که در اختیار دارد مقاومت و سازگاری زیادی از خود نشان داده­ است.

chirino1این شرکت در اوایل سال 2020 به دلیل تعطیلی و مشکلات بازار، مجبور شد تا فعالیت ­های خود را تعلیق کند، با این وجود با افزایش تقاضا در ماه می میلادی مجددا شروع به تولید با حداکثر ظرفیت ممکن کرد و تصمیم گرفت تا با انجام سرمایه­ گذاری در فناوری­ های جدید، سطح تولید خود را تا 30% افزایش دهد. سرمایه­ گذاری 1.6 میلیون یورویی این شرکت را قادر خواهد ساخت تا از ماه ژوئن ظرفیت تولید ماهیانه در کارخانۀ Mendoza  را به میزان 7000 تن/ماه افزایش داده تا در نهایت به 23500 تن/ماه برسد. Luis Chirino مدیر اجرایی کارخانه توضیح می‌­دهد: افزایش تقاضا در سال 2021 نیز ادامه خواهد داشت. زیرا مصرف­ کنندگان آرژانتینی در این شرایط نامشخص ترجیح می‌­دهند به جای هر جای دیگری در خانۀ خودشان سرمایه ­گذاری کنند. هدف این شرکت در سال 2021، تبدیل محصولات خود به مقرون به صرفه­ ترین و موثرترین محصولات ساختمانی موجود در بازار است تا از این طریق در گسترش ساخت‌­و­ساز سبز که موضوع مهمی در برنامه­‌ریزی‌های آینده در این کشور است، مشارکت داشته ­باشد. آخرین محصولات این شرکت در حیطۀ ساخت‌­وساز پایدار قرار­دارند. حوزه ­ای که در نتیجۀ محرک­ های دولتی رشد سریعی دارد. دیوارهای آجری Doble Muro مثال خوبی در این رابطه است. این آجرها با طراحی ویژۀ خود عایق مناسبی در برابر گرما و  سرما بوده و به صرفه­ جویی شصت درصدی در مصرف انرژی منجر می­شوند.

مصاحبۀ کامل با Luis Chirino را در نشریه شماره 47 گزیده دنیای سرامیک  مطالعه کنید.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید