اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فناوری‌های بهینه BMR در اختیار بازار اروپا

بخش خاک رس سنگین BWR در میان تولیدکنندگان داخلی و بین‌المللی کاشی و آجر به کیفیت برجسته تکنولوژی متمایز خود و ارائه خدمات سریع و موثر به مشتریان شناخته می‌شود.

بخش خاک رس سنگین BWR یکی از دارائی‌های استراتژیک این مجموعه به‌شمار می‌آید. در حال حاضر BWR رهبری بخش فناوری تکمیل سرامیک را عهده‌دار است و در میان تولیدکنندگان داخلی و بین‌المللی کاشی و آجر به کیفیت برجسته تکنولوژی متمایز خود و ارائه خدمات سریع و موثر به مشتریان شناخته می‌شود.

اخیرا تعدادی از تولیدکنندگان اروپایی آجر و کاشی در کشورهایی مانند آلمان، اسلواکی، بلژیک، لهستان و بریتانیا فناوری BWR را برای پروژه‌های توسعه خود انتخاب کرده‌اند. این کار از یک سو باعث می‌شود تا با بهبود راندمان و کیفیت تولید پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و از سوی دیگر شهرت BWR را به عنوان یک شریک صنعتی قابل اعتماد و موثر تقویت می‌کند.

نام‌های بزرگ اروپا فناوری ساخت ایتالیا را از BMR انتخاب می‌کنند

Röben که یک تولیدکننده آلمانی آجر و آجرهای ورقه‌ای نما، کاشی‌های سفالی سقف و سفالینه‌های ظریف کف‌های صنعتی و تجاری است دستگاه برش آجر BWR را انتخاب کرده است. از این دستگاه برای برش گوشه‌ها جهت روکش‌کاری استفاده می‌شود. در نتیجه این سرمایه‌گذاری نرخ تغذیه این شرکت به 1.2 متر در دقیقه و خروجی 17 قطعه در دقیقه افزایش یافته است.

Rustique که یک شرکت اسلواکیایی با بیش از 20 سال تجربه در تولید آجرهای ورقه‌ای %100 سبز است، اقدام به نصب دو لاین کامل از فناوری‌های  برش، خشک‌کن و مرتب‌سازی با بسته‌بندی دستی برای تولید کلی 80 آجر در دقیقه نموده است.

BMR در یک سفارش بزرگ دیگر یک خط تکمیل و بسته‌بندی کامل را به شرکت تولیدکننده بلژیکی Vandersanden عرضه نموده است. این تولیدکننده بلژیکی به بهبود کیفیت و پایدار­سازی فعالیت‌های تولیدی خود بسیار متعهد است و با یک سیستم دسته‌بندی اتوماتیک 80 آجر ورقه‌ای اصلاح شده در دقیقه تولید می‌کند.

Ceramika Podkarpacka یکی از تولیدکنندگان پیشرو سفال در لهستان، یک خط گونیاسازی خشک Ecobrick با کارآمدی بالا را برای سنگ‌زنی بلوک‌های توخالی نصب کرده است. این دستگاه جدید عملکرد بالا، کیفیت بالای پرداخت و اضلاع کاملا موازی محصولات را تضمین می‌کند. با استفاده از Ecobrick این شرکت قادر به تولید 32 قطعه بلوک 250×250×325 میلیمتری با مشخصات سطحی عالی در هر دقیقه شده است.

در نهایت به زودی دو خط کامل تکمیل و بسته‌بندی با کارایی بالا در سایت تولیدکننده آجر پیشرو بریتانیایی نصب خواهد شد. خروجی این خطوط برابر با 110 قطعه در دقیقه برای محصولات تنها سنگ‌زنی شده و 50 قطعه در دقیقه برای سنگ‌زنی و برشکاری است.

بازخورد مثبت مشتریان باعث بهبود موقعیت BMR به عنوان یک شریک صنعتی مناسب برای شرکت‌هایی که به دنبال گسترش کسب و کار خود از طریق استفاده از فناوری‌های مدرن، ایمن و کارآمد هستند، می‌شود.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید