اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح کارخانه Desford توسط Forterra

Bedeschi به‌عنوان تنها تامین‌کننده Forterra، کل خط تولید این مجموعه، از بخش آماده سازی خاک رس تا بسته بندی نهایی را طراحی کرد.

هفدهم می، تاسیسات جدید Forterra در Desford, Leicesterashire در مراسم رسمی افتتاح شد. این کارخانه بزرگ‌ترین و کارآمدترین کارخانه تولید آجر در اروپا است و به‌عنوان مدل برجسته‌ای از پایداری در صنایع خام رس سنگین شناخته ­می‌شود.

Forterra؛95 میلیون پوند در کارخانه جدید سرمایه‌گذاری کرد. ظرفیت تولید این کارخانه از 80 میلیون آجر در سال به 180 میلیون افزایش یافته است (%22 افزایش ظرفیت کلی گروه) و در حال حاضر و در مقایسه با کارخانه قبلی تقریبا %25 کربن کمتر برای تولید هر آجر مصرف می‌کند.

تمامی تجهیزات این کارخانه مهم شامل آماده‌سازی خاک رس، اکستروژن، خشک‌کردن، پخت، حمل‌ونقل، اتوماسیون و بسته‌بندی نهایی توسط Bedeschi طراحی و تامین شدند.

بنا به اظهارات Neil Ash، مدیرعامل جدید این تولیدکننده بریتانیایی آجر، در شرایط حمایتی حال حاضر بازار، انتظار می‌رود که کارخانه Desford، در سال 2025 EBITDA گروه را حدود 25 میلیون پوند افزایش دهد.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید