اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Forterra بار دیگر Bedeschi را برای سایت Wilnecote خود برگزید

Bedeschi پروژۀ کارخانۀ Wilnecote را به دست آورد. این پروژه خط کامل تولید بسیار مدرن و به‌روزی که توسط شرکت مستقر در Limena ساخته شده را به نمایش خواهد گذاشت.

bedeschi logo rosso22Forterra پس‌از آن‌که طراحی و ساخت خط تولید کامل سایت Desford که اکنون در مرحلۀ نصب پیشرفته است را به Bedeschi سپرد، مجددا این مجموعه را برای تامین فناوری مورد نیاز برای کارخانۀ Wilnecote در Staffordshire که محل سرمایه‌گذاری جدید 27 میلیون پوندی (تقریبا برابر با 31.8 میلیون یورو) این تولیدکنندۀ بریتانیایی آجر است، بر­گزید.

این سرمایه‌گذاری به­ روزآمد شدن تجهیزات سی ساله و رساندن آن‌ها به بهترین استاندارد کارایی و پایداری در کلاس خود منتهی می‌شود.

Bedeschi در اینجا هم کارخانۀ کاملی که متشکل از آخرین نسل ماشین‌آلات آماده سازی، اکستروژن، خشک‌کردن، پخت، جابه جایی و بسته بندی خاک‌رس است را عرضه می‌کند. با این کار دامنۀ تولید آجرهای بسیار باکیفیت این مجموعه گسترش پیدا کرده و تولید Blue Brick با حفظ رویکرد پایدار مطابق با معیارهای Industry 4.0 افزایش پیدا می‌کند.

چشم‌انداز بلند مدت Bedeschi مبتنی بر پایداری محیط زیست و دیجیتال سازی فرایندها است. رویکردی که خود را در مجموعۀ راهکارهای فنی کارامد و نواورانۀ این مجموعه برای برآوردن استانداردهای کیفی سخت‌‎گیرانه و همچنین کارامدی بالا در کنار مصرف کم انرژی، نشان داده است.

با این سرمایه‌گذاری دروازۀ فرصت‌های جدید در بازار ساخت و ­ساز مانند پروژه‌های بزرگ مدارس و بیمارستان‌ها به روی Forterra گشوده خواهد شد.

این قرارداد جدید باعث تقویت موقعیت پیش­روی Bedeschi در بازار بریتانیا می‌شود. موقعیتی که پیشتر و در پایان سال 2020 با ایجاد یک شرکت فرعی برای ارائۀ پشتیبانی‌های فنی و تجاری پیش و پس از فروش مستحکم شده بود.

forterra bedeschi blue smooth

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید