اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
کشف راه‌حل‌ها، تشکیل مجموعه وبینارها توسط Rieter Morando

Rieter Morando، از پیشگامان جهانی بخش آماده‌سازی و شکل‌دهی صنعت آجر، در حال برنامه‌ریزی برای یک سری وبینار با عنوان یافتن راه‌حل ها است با این هدف که به تولیدکنندگان آجر کمک کند تا به فناوری‌های به‌روز بپیوندند و به این وسیله، امکان رقابت در بازارهای مختلف را پیدا کنند.

webinar morando int testoدر حالی که همه‌گیری به طور چشمگیری سفرهای بین‌المللی را محدود کرده و شرکت‌ها را از حفظ ارتباط فیزیکی نزدیک با مشتریان خود بازداشته است، این موضوع نتوانسته Rieter Morando را از ارائه نوآوری‌ها با چشم‌انداز افزایش انعطاف‌پذیری و کیفیت تولید بازدارد.

هدف این سری وبینارها ارائه راه‌حل‌های توسعه یافته توسط Rieter Morando در زمینه آماده سازی و شکل‌دهی رسها می باشد که اساس آن بیش از 100 سال کار و هزاران واحد نصب شده در سراسر جهان است.

اولین وبینار از سه وبینار اول با عنوان “خط آماده‌سازی: رسها نیز می‌تواند عمل‌آوری شوند” در 26 ماه می با حضور بسیاری از متخصصین صنایع برگزار شد.

مدیر فروش عمومی شرکت Rieter Morando، Gian Stefano Marchisio، که یک فرد حرفه‌ای با بیش از 30 سال سابقه در این بخش است، شرح مفصلی از فناوری‌های پیشنهادی شرکت را ارائه داد و پیشنهادات مفیدی را در رابطه با چگونگی انتخاب مناسب‌ترین خط پیش فرآوری مواد خام بر اساس محصول نهایی و مهم‌تراز آن، نوع رس مورد استفاده ارائه داد.

qrcode morando5Rieter Morando توجه ویژه‌ای به خصوصیات مواد اولیه و طراحی واحدها بر اساس خصوصیات فیزیکی و شیمیایی نمونه رس‌های محلی، بر اساس آنالیز آزمایشگاهی و تست‌های گسترده دارد.

نتیجه این کار، یک پروژه مهندسی واحد کاملا سفارشی‌سازی شده با ضمانت نصب موفق که توسط خدمات 24 ساعته نیز پشتیبانی می‌شود،است. تاریخ وبینارهای بعدی در این برنامه به زودی اعلام خواهد شد و تمرکز آن‌ها بر قالب‌گیری و خط آجرنما و پرس‌هایی برای تولید کاشی‌های سقفی و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها خواهد بود.

برای تماشای فیلم ضبط شده از وبینار 26 می، کد QR را اسکن کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.   

GSM webinar int

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید