اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Cosmec برنده دو سفارش تجهیزات اتوماسیون خطوط در پرو شد

Ladrillos Lark و Grupo Ceramicos Fortaleza خودکارسازیِ Cosmec را برای بهبود راندمان کارخانه‌های تولیدی خود انتخاب می‌کنند.

cosmec logo sferaCosmec (وِرونا، ایتالیا) اخیراً دو سفارش برای تدارک تجهیزات خودکارسازیِ فرایند را برای بازار پرو برنده شد و بنابراین، حضور راهبردی خود را در این کشور استحکام می‌بخشد و برای ایجاد تغییرات اساسی در فرایندهای صنعتیِ این بخش کمک می‌کند.

پس از نصب یک خط جدید رباتی برای توده کردنِ محصولات خشک، بلوک‌های توخالی، آجرهای تحمل‌کننده بار و بلوک‌های کف در سال 2014، Ladrillos Lark (لادریلیوس لارک) که تولیدکننده مشهور آجر رسی در پرو است، سفارش دیگری را برای تجهیزات تخلیه محصول پخته به این شرکت ایتالیائی واگذار کرد. قرار است تا سامانه تمام خودکار در چند ماه نخست سال 2019 نصب گردد و شامل گیره‌ای است که قادر می‌باشد تا بخش کاملی از محصولات را از واگن کوره تخلیه نماید. از سوی دیگر، کالا می‌تواند بر روی یک پلتفرم (سکوی) فلزی ثابت یا بستر بارکش نشانده و پس از آن جهت بسته‌بندی به انبار فرستاده شود. Cosmec با استفاده از چهار دهه تجربه در این بخش، در خودکار کردنِ خط چینش و خط تخلیه محصول پخته که از سامانه نیمه دستی فعلی آغاز گردید، موفق شده است. مشتری پروئی از نتایج توافقاتِ بیشتر برای تأمین، بسیار خوشنود بود و هم اکنون در حال مذاکره هستند.

سفارش مهم دیگر به کارخانه Grupo Ceramicos Fortaleza مربوط می‌شود که یک کارخانه خودکارسازی کامل با ظرفیت 1،000 تن در روز را از Cosmec خریداری کرده است. این سفارش شامل یک سامانه خودکار و نوآورانه تخلیه محصول پخته مجهز به سامانه‌های خودکار برای بسته‌بندی و اگر ضروری باشد، برای بارگیری مستقیم بسته‌ها بر روی بارکش‌ها می‌باشد. این یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های از نوع خودش است که تا کنون در پرو نصب شده است. این پروژه بخشی جدایی‌ناپذیر از یک طرح جامع نوسازی کارخانه است که با تدارک یک خشک‌کن سریع قفسه‌ای، یک راه‌حل کامل پیش – برش و برش، یک خط برای مدیریت و برنامه‌ریزی محصول خشک و دستگاه چیننده سه سَره آغاز گردید. خط بسته‌بندی، به سامانه‌های تسمه‌کشی افقی و عمودی و یک سامانه لفاف‌پیچی سرد نایلون مجهز است. سامانه چنگ‌زنی شامل گیره‌های مخصوصی است که جهت برطرف کردنِ مسائل جابجائی و محکم گرفتن محصول طراحی شده است.

 

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید