اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cosmec حضور خود در برزیل را تقویت می‌کند

Cosmec عهده‌دار پروژه‌های تامین مهمی در بازار برزیل و برای برخی از تولید­کنندگان عمده منطقه است.

logo cosmecدر حال حاضر Cosmec که شریک قابل اعتمادی در زمینه اتوماسیون سیستم‌های فرایندی، فرایندهای خشک کردن و پخت محصولات رسی به شمار می‌آید، در حال مشارکت در برخی پروژه‌های عمده تامین برای برخی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان برزیلی است.

این روزها Cerâmica Lorenzetti پس از به روز رسانی کارخانه قدیمی Pouso Redondo (SC) مشغول به ساخت کارخانه جدیدی برای تولید 600 تن آجر در روز است. این کارخانه که انتظار می‌رود تا پایان سال 2022 تکمیل شود دارای یک کوره تونلی مدرن به طول 154 متر است که در حال حاضر بزرگ‌‍ترین دستگاه در نوع خود در برزیل محسوب می‌شود. علاوه بر این کوره، کارخانه دارای یک خشک کن سریع، کاترهای الکترونیکی و بخش‌های مجزای رباتیک برای بارگیری و تخلیه محصولات خواهد بود.

Cerâmica City (Tatuì, SP) که به خانواده Frollini تعلق دارد، اعتماد خود به Cosmec را با سفارش یک کارخانه کامل برای تولید حدودا 45 نوع آجر مختلف به این شرکت، نشان داد. خشک کن تونلی سریع این مجموعه اختصاصا برای افزایش انعطاف پذیری مورد نیاز برای تولید طیف گسترده محصولات این شرکت طراحی شده است.

Cosmec به همکاری خود با Barrobello نیز ادامه داده و هم اکنون در مراحل پایانی ارائه یک سیستم اتوماتیک آجر سقفی است که به گونه‌ای طراحی شده تا با به کارگیری اپراتورهای کمتر، کارایی بالاتر محصول نهایی را تضمین کند.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید