اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cosmec: آخرین نسل اتوماسیون در Wienerberger مجارستان

Cosmec یک خط جدید اتوماتیک بارگیری/ تخلیه U-کاست را در یکی از تاسیسات مجارستانی این شرکت اتریشی نصب خواهد کرد.

Cosmec قصد دارد تا به‌زودی یک خط جدید بارگیری/ تخلیه خودکار U-کاست را در یکی از کارخانجات مجارستانی این شرکت اتریشی نصب کند. از این تجهیزات جدید برای مرتب‌سازی، بارگیری و تخلیه بسته‌های کاشی ساده و متعلقات مربوط به ­آن­ها و همچنین جابه‌جایی به خط پالت کردن استفاده می‌شود.

با نصب تجهیزات جدید، این کارخانه مجهز به 7 ربات 6 محوره Fanuc، امکان افزایش ظرفیت تولید کاشی‌های سقفی و کاهش قابل توجه تعداد پرسنل را خواهد داشت. به‌کارگیری گیره‌های مکانیکی مدرنی که برای جلوگیری از ایجاد کوچک‌ترین آسیب‌ها طراحی شده‌اند و جایگزین روش‌های دستی خواهند شد نیز به بهبود چشم‌گیرکیفیت محصولات منتهی خواهد شد.

Cosmec دیگر از سیستم باز و بسته کردن پنوماتیک استفاده نمی‌کند و در حال حاضر راه‌کارهای تکنولوژیکی پیشرفته‌تری که از طریق سروموتورهایی که توسط درایوهای بدون جاروبک هدایت و کنترل می‌شوند را جایگزین روش‌های قبلی کرده است. این فناوری علاوه بر بهبود عملکرد و دقت بالاتر، باعث کاهش چشمگیر هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری و در نتیجه مدت زمان از کار افتادن ماشین‌آلات می‌شود. هزینه‌ای که در تخمین هزینه‌های تولید، پس از هزینه‌های مربوط به انرژی و نیروی کار قرار دارد.

در نهایت هدف تولیدکنندگان ماشین آلات طراحی دستگاه‌ها در نهایت سادگی و سهولت مدیریت است.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید