اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Ceramica Piemme در تولید همزمان سرمایه‌گذاری می‌کند

Sacmi سامانه کاملی را برای بازیابی گرما از دودهای منتشر شده از توربین نصب کرده است.

Ceramiche Piemme که یک برند باسابقه کاشی ایتالیایی است، ساخت یک کارخانه کامل برای بازیابی گرمای تولید شده توسط توربین را به Sacmi سفارش داد. این توربین با اندازه متوسط-بزرگ ​​(توان نصب شده MW 4.5) به طور کامل نیازهای برق کارخانه واقع در سولینیانو (Solignano، مودِنا) را برآورده می‌کند.

سامانه نصب شده به گونه‌ای طراحی شده است که با Nm3/hour 53،000 از دود در دمای °C500 کار کند. دودها به درون مجرای بزرگی با طول تقریباً 140 متر و قطر mm 17.00 هدایت می‌شوند، سپس به دو اسپری‌درایر (ATM 036 و ATM 065 که آن‌ها هم از Sacmi هستند) تغذیه می‌شوند و در نتیجه نیازهای گاز کارخانه را تا 6.7 میلیون متر مکعب در سال کاهش می‌دهند (معادل 13.2 تن CO2 کم‌تر که به درون جو رها می‌شود).

این پروژه در Piemme با کمک آخرین نسل از نرم‌افزار، برنامه‌هایی برای شبیه‌سازی و کنترل دینامیک حرارتی سیال در درون لوله و سامانه‌هایی برای تضمین پایداری سازه مطابق با استانداردهای لرزه‌ای انجام شد.

این نصب که در فوریه انجام گردید، به Piemme ابزاری عملی برای مدیریت کردنِ مسأله تولید پایدار و بازیابی گرمای تلف شده خواهد داد؛ جنبه‌هایی که با توجه به بازگشایی صنعت پس از تعطیلی، اهمیت ویژه‌ای دارند.

همچنین این مداخلات می‌توانند با استفاده از برنامه‌های پیشگویانه که در آن نیازهای انرژیِ اسپری‌درایرها یا هر دستگاه دیگری پیشاپیش پیش‌بینی شده است، انجام شوند.

Cosmec int

 

با این راه حل دستگاهی، Sacmi توانایی خود را برای عمل به عنوان یک شریک پیشرو در طراحی پروژه‌های پیچیده تولید هم‌زمان (cogeneration)، انجام هر مرحله از پروژه و ارائه گواهینامه‌ها و ضمانت‌ها برای نتیجه نهایی نشان می‌دهد.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید