اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Ceramika Podkarpachka بُرش دهنده خودکار جدید از Cosmec را انتخاب می‌کند

سامانه پیشرفته اما با کاربرد ساده این امکان را به مشتریان می‌دهد تا طیف‌های محصولات خود را با حداقل تغییرات در خطوط موجود خودشان تنوع بخشند.

به عنوان بخشی از یک طرح تبدیل صنعتی با هدف تبدیل کارخانه موجود از تولید کاشی‌های بام و سنگفرش‌ها به بلوک‌های ساختمانی تحمل کننده بار، شرکت Ceramika Podkarpachka (لهستان) آخرین ورژن از بُرش دهنده خودکار را که توسط Cosmec ساخته شده، نصب کرده است.

این برش دهنده جدید که برای برآورده کردنِ نیازهای انعطاف‌پذیری در فرآیند تولید آجر و کاشی طراحی شده است، برای هر نوع محصول چه آجر و چه کاشی ایده آل است، اما با برشِ درون خطیِ بلوک‌های ساختمانی، به مؤثرترین پتانسیل خود می‌رسد.

سامانه پیشرفته اما با کاربرد ساده، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا طیف محصولاتشان را با حداقل تغییرات در خطوط فعلی‌ خودشان تنوع بخشند. انعطاف‌پذیریِ عملیاتیِ دستگاه، امکان تولید هم بلوک و هم آجر را (شامل محصولاتی با لبه‌های چمفر شده) در یک خط فراهم می‌کند و در نتیجه سرمایه‌گذاری‌ها در خودکارسازی را به حداقل می‌رساند.

Cosmec taglierina 1

 

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید