اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Cerámica Rosario بخش مربوط به خشک کن خود را توسعه می دهد

شرکت Cosmec دو خط جدید خشک‌کن در کنار شش خط فعلی برای شرکت Cerámica Rosario راه ­اندازی خواهد کرد تا بدین ترتیب، ظرفیت تولید روزانه آجرهای توخالی این شرکت به 1030 تن برسد.

شرکتCerámica Rosario ، واقع در استان سانتافه آرژانتین، اخیراً راهکارهای فنی پیشرفت ه­ای به منظور توسعه بخش خشک‌کردن خود سفارش داده است و به این منظور، سراغ تأمین‌کننده با سابقه خود یعنی شرکت Cosmec که مهارت و توانایی فنی مورد نیاز برای بهبود عملکرد سیستم ­های گرمایی پیچیده را در اختیار دارد، رفته است. برای رسیدن به آمار تولید روزانه 1030 تن آجر توخالی، شرکت Cosmec دو خط جدید خشک‌کن در کنار شش خط فعلی راه ­اندازی خواهد کرد. تونل­ های خشک‌کن به دستگاه­ های داخلی و متحرک تهویه مخروطی با دیفیوزر دوتایی مخروطی شکل از جنس فولاد گالوانیزه و یک پنجره توزیع هوای هم ­ارتفاع با بار درون خشک‌کن، مجهز خواهند شد. این سیستم، امکان خشک کردن به صورت یکنواخت و سریع را فراهم کرده و در نتیجه از ایجاد تنش­ های درونی ناشی از سرعت مختلف خشک شدن در نواحی مختلف محصول جلوگیری می­نماید که این امر منجر به کاهش مقدار ضایعات تولید و همچنین تأمین استانداردهای کیفیت محصول می­گردد.

این پروژه توسعه توسط Cosmec شامل حذف دیوارهای میان­قاب از دیواره پایینی خشک­ کن، جابجایی دیفیوزر مخروطی تک­ جهته مربوط به خط آخر خشک ­کن و اضافه کردن دستگاه­ های دوجهته بین ستون­ های محافظ می­باشد. جریان هوای داغ توسط فن سانتریفیوژها تأمین می­گردد، در حالی که تصفیه هوای داخلی توسط فن­ هایی انجام می­شود که رطوبت هوا را گرفته و سپس آن را با هوای محیط ترکیب کرده و توسط مشعل­ های کمکی گرم می­کنند و در نهایت این هوا را از قسمت ورودی تونل وارد می­کنند.

هوای مرطوب توسط فن­ های محوری نصب شده بر سقف تونل­ ها و از جهت خلاف ورودی خارج می­شود.

به‌ منظور تسریع حرکت واگن­ ها در داخل خشک­ کن، تصمیم گرفته شد تا تغییراتی در حامل انتقال در داخل تونل اعمال گردیده و ظرفیت حمل از یک واگن به دو واگن افزایش یابد، به این صورت که از یک میز کمکی و فاقد موتور محرک در کنار میز اصلی حمل بار استفاده گردد که این میز خود را می تواند از میز اصلی جدا کرده و به سمت محل پر یا خالی‌کردن بار حرکت نماید. دو خط خشک­ کن هم­ اکنون در حال مونتاژ بوده و در محدوده ماه ژوئن 2021 راه اندازی خواهند شد.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید