اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cemacon با همکاری Cosmec، کارخانۀ خود در رومانی را ارتقا داد

Cosmec با نصب یک خط برش خودکار برای بهبود کیفیت محصولات و عرضۀ محصولات نوآورانه به بازار، انتظارات مشتری را برآورده کرد.

logo cosmecتجربۀ همکاری اخیر Cosmec با شرکت رومانیایی Cemacon با بیش‌از 50 سال سابقه در زمینۀ صنایع خاک‌رس سنگین و طیف وسیعی از فعالیت‌ها در حوزۀ ساخت‌و­ساز، تخصص بالای این مجموعه در اتوماسیون را ثابت کرد.Cemacon، بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ رومانیایی بلوک‌های سفالی و رهبر بازار در ترانسیلوانیا، قصد داشت تا کارخانۀ خود را به منظور بهبود کیفیت انواع محصولات و همچنین عرضۀ محصولات نوآورانه به بازار، ارتقا دهد.

Cosmec با نصب یک خط برش شامل یک کاتر الکترونیکی، یک تسمه نقاله و دو واحد گیرۀ رباتیک، انتظارات مشتری خود را برآورده و همچنین سیستم پلتفرم جابه‌جایی موجود در کارخانه را نیز اصلاح کرد.

نسل جدید کاترهای الکترونیک دقت بالایی در برش دارند و به لطف قابلیت ­جابه‌جایی دستگاه به وسیلۀ موتورهای بدون جاروبک، کمتر مستعد سایش سیم هستند. انتخاب آزادانه‌تر طول برش در این حالت به افزایش سرعت عملیات تغییر اندازه منتهی می‌شود.

تسمۀ جمع‌آوری کننده هم در هماهنگی کامل با کاتر است و توزیع یک‌نواخت محصولات را تضمین می‌کند. همچنین سیستم ردیابی در واحدهای رباتیک اجازۀ برداشتن قطعات ضمن حرکت را می‌دهد.

برای بهبود حمل و نقل محصولات مرطوب حین بارگیری پلتفرم خشک‌کن، دو گیرۀ پنج سر جدید نصب شده اند. این گیره‌ها به جای سیلندرهای پنوماتیک معمولی با موتورهای بدون جاروبک به حرکت در می‌آیند. محصولات در این حالت با ملایمت بیشتری گرفته می‌شوند و در عین حال سریع و موثر جا­به‌جا می‌شوند.

پلتفرم سیستم جا­به‌جایی برش موجود برای هماهنگ شدن با خط جدید نیاز به اضافه کردن نوار نقاله‌های زنجیر­ه‌ای و اصلاح واحدهای دوگانۀ انتقال تسمه داشت. به درخواست مشتری دو پلتفرم بارگیری و واحدهای ذخیرۀ بافر لازم برای ایجاد امکان افزایش تولید به سیستم اضافه شدند.

در حال حاضر ماشین‌آلات سفارشی در کارخانۀ Cemaon در Verona در حال ساخته‌شدن هستند و بایستی طی ماه‌های آینده مطابق با برنامه‌ریزی تحویل مشتری داده شوند. در سال 2021 کارخانه‌ای که شباهت زیادی به کارخانۀ Cemacon داشت در آجر سازی کالابریایی Latersud در ایتالیا نصب شد.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید