اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Ceipo: طراحی کاشی‌های سقفی و بازتاب‌ دهنده‌های نور، ترکیبی از زیبایی‌شناسی و کارایی

Ceipo با بیش از 40 سال سابقه­‌ی فعالیت در زمینه محصولات سفال خشک (پخته شده)، ویژگی‌­های منحصر به فرد سفال توسکانی را خلاقانه با طراحی و فناوری ایتالیایی ترکیب می‌­کند.

Ceipo در سال 1978 توسط Franca Poggiani و Silvano Cei که در حال حاضر سرپرستی شرکت را برعهده دارند، تأسیس شد؛ سفال تراکوتا، سرامیک‌­های چینی بازتاب ­دهنده­ نور، نماهای­‌سفالی‌چینی، کاشی­‌های سقف لعاب­‌دار و اقلام سفال تراکوتای دست ساز از تولیدات این شرکت است.

این شرکت محصولات خود را به بیش‌از 30 کشور در سراسر جهان صادر می‌­کند و به داشتن ظرفیت بالای ساخت سفارشی محصولات و توانایی در پاسخ‌گویی درخواست‌­های چالشی و اصلی معروف است: هر پروژه معین ممکن است از اجزاء و اشکال مختلفی تشکیل شده باشد.

Silvano Cei رئیس هیئت‌­مدیره: “این فرصت به ما داده شده است که به طور مداوم با برخی از مشهورترین شرکت‌­های معماری جهان همکاری کنیم“. “ما به تحقیق و طراحی به شدت متعهد هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما در طول سال‌­ها منحصر به فرد و قابل تشخیص باقی می‌­مانند“.

در مورد مسئله محیط‌ ­زیست می­توان اشاره کرد که تمام اتلافات سفالی به سیستم تولید بازگردانده می‌­شود و ضایعات پخته شده دوباره آسیاب می‌شوند. این دستگاه مجهز به سیستم‌های گردش آب و لعاب و سیستم فتوولتائیک برای خودتولیدی برق است.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید