اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Capaccioli: تصویری جدید از شرکت در کنار کیفیت برجسته همیشگی

این تولیدکنند ایتالیایی پیشرو در حوزه راه‌اندازی کارخانجات کامل صنعت آجر، تصویر سازمانی هماهنگ جدیدی را از خود ارائه خواهد داد.

ایجاد ارتباط بیشتر با اهداف معطوف به آینده و استراتژی‌های نوآورانه، Capaccioli را بر آن داشت تا دست به تغییر تصویر موجود از شرکت و طیف محصولات آن بزند. در دو سال گذشته این شرکت توسکانیایی مشغول انجام عملیات ری­برندینگ گسترده‌ای بوده تا بتواند در عین نادیده نگرفتن تجربه 70 ساله تجاری خود، تصویری مدرن‌تر و همگام با نوآوری که همچنان به ارزش‌های اصلی خود وفادار است را ارائه کند.

Logo Capaccioliدر این راستا گرافیک و رنگ لوگوی شرکت اساسا تغییر داده شد. خاکستری و نارنجی به رنگ‌های اصلی تبدیل شدند و بازی با نیم‌دایره‌های حرف C که به صورت دینامیک در هم تنیده می‌شوند نمایانگر نمادی از گذشته و حال است.

logo condor capaccioli 0

لوگوی Condor که یک خشک‌کن سریع منحصر به فرد و از محصولات تجاری مشخص مربوط به این مجموعه است هم تغییر کرد. علاوه بر استفاده از رنگ‌های خاکستری و نارنجی، بر شبیه‌سازی گرافیک‌ها به کندر (کرکس آمریکایی) که بزرگ‌ترین پرنده قادر به پرواز جهان است نیز تمرکز شد. زیرا درست مانند خشک‌کن‌های هم نام خود، این پرنده به توانایی خود در حرکت بی دردسر با جریان هوا شهرت دارد.

logo easy mud capaccioli 0و در نهایت Easymud گل سر سبد مجموعه گسترده ماشین‌آلات Capaccioli برای تولید آجرهای تولید­شده از گل نرم نیز برند اختصاصی خود را پیدا کرد. این برند از خطوط ساده و رنگ‌های اصلی تشکیل شده: خاکستری که همان رنگ به کار گرفته شده در لوگوی کارخانه است و  و رنگ سفالی که تداعی کننده طیف های مختلف از رنگ‌های خاک رس است.

 

Emma Capaccioli رئیس امور مالی و عضو کمیته اجرایی چنین توضیح می‌دهد: “برای سال‌ها، علامت تجاری مجموعه علی­رغم سیر تکاملی مجموعه، ثابت باقی‌مانده بود. در تغییر نام تجاری قصد داریم تا بدون فراموش کردن پیشینه طولانی خود گامی در جهت حرکت به سوی ایجاد یک هویت مدرن­تر و متمرکز بر نوآوری برداریم”.

این تصویر هماهنگ جدید در غرقه Capaccioli در آخرین Ceramitec در مونیخ بازآفرینی شد. پس از یک وقفه دو ساله این نمایشگاه فرصت جدیدی به تیم‌های جدید فروش و مدیریت پروژه مجموعه داد تا آخرین نوآوری‌های تکنولوژیکی شرکت را به عموم مردم ارائه کنند. این غرفه بازدیدکنندگان زیادی از جمله مشتریان فعلی و همچنین مشتریان بالقوه را به خود جلب کرد و بازدیدکنندگان علاقه زیادی به راه‌کارهای ارائه شده از خود نشان دادند.

گام بعدی شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ها و تجهیزات سطحی Tecna است که از 27اُم تا 30اُم سپتامبر در Remini برگزار می‌شود. Capaccioli با تمام کارکنان و طیف وسیعی از ماشین‌آلات مربوط به صنعت آجر خود در سالن D5 (غرفه 078) حضور به هم خواهد رساند.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید