اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فناوری‌های کلیدی برش، چسباندن و سنگ‌زنی آجر BMR

فناوری گونیا کردن خشک و تولید سریع‌تر و کارآمدتر آجر Ecobrick، یکی از فناوری‌های طیف گسترده صنایع تولید آجر است.

شرکت BMR که یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه فناوری‌های تکمیل سرامیک به شمار می‌آید، با بینش و تخصص تلفیقی خود که نتیجه 50 سال فعالیت در صنعت سرامیک است، نیازهای حوزه خاک رس سنگین را نیز تامین خواهد کرد.

فعالیت‌های BMR در زمینه فروش بین‌المللی ماشین‌آلات و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در بازارهای بین‌المللی و از طریق شرکت‌های تابعه، از سال 1968 آغاز شد. در­حال حاضر این شرکت اسکاندیناوی مستقر در ایتالیا، با تمرکز بر نوآوری و ایفای نقش شریک استراتژیک برای صنعت، ارائه دهنده طیف وسیعی از راه‌حل‌ها به تولیدکنندگان آجر و کاشی است.

سه راه‌کار کلیدی

بخش آجر BMR پیشرفته‌ترین راه‌کارهای برش گوشه‌ها و بسته‌بندی آجر را ارائه می‌دهد و شامل موارد زیر است:

  • Multiblade که یک دستگاه تیغه الماسه برش پیوسته است.
  • سیستم Speed Corner که ابزار کارآمدی برای چسباندن گوشه‌ها است.
  • دستگاه ابداعی گونیا کردن خشک Ecobrick جهت تراش آجر.

 

تولید سریع‌تر و کارآمدتر با Ecobrick

فناوری گونیا کردن خشک آجر در نتیجه سال‌ها فعالیت واحد تحقیق و توسعه BMR و با هدف افزایش کارآمدی فرآیند تولید و بهبود کیفیت محصول نهایی عرضه شده است.

قابلیت Ecobrick برای استفاده از تعداد بیشتری دوک کالیبره کننده در مقایسه با سایر سیستم‌های موجود، باعث کاهش قابل توجه لرزش و افزایش کیفیت محصول نهایی شده است. با استفاده از این روش آجرها دقت و ظرافت بیشتری دارند. ساختار فولادی دستگاه Electro weld قدرتمند و کاملا مهندسی شده است. همه موتورهای کالیبراسیون به یک محفظه ویژه محافظ و هودهای پایینی جهت جمع‌آوری گرد و غبار مجهز هستند و ارتفاع دستگاه با استفاده از دو درایو عمودی که به وسیله صفحه کلید کنترل می‌شوند، به صورت خودکار تنظیم می‌شوند. به محض قرار گرفتن آجر در دستگاه، فشار مورد نظر با استفاده از سیلندرهای پنوماتیک نصب شده روی میله‌های اتصال دهنده که امکان جبران خطاهای کوچک در تنظیم ارتفاع را دارند، به تسمه‌های بالایی اعمال می‌شود. تنظیم عرض نیز به صورت مشابه، به طور خودکار و با استفاده از یک موتور خود محور انجام می‌شود. تنظیم اسپیندل‌های جداگانه نیز با استفاده از یک موتور چرخ‌دنده‌ای که با صفحه کلید کنترل می‌شود انجام می‌گیرد. Ecobrick اخیرا با موفقیت در کارخانه Ceramika Podkarpacka نصب شد. این کارخانه که یکی از تولیدکنندگان پیشرو در لهستان است، فناوری با کیفیت ایتالیایی BMR را برای تامین فناوری‌های مدرن، انعطاف‌پذیر و کارآمد مورد نیاز خود برگزید.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید