اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Bedeschi: اتخاذ فرآیندهای پایدار دیگر یک گزینه اختیاری نیست.

دومین گزارش پایداری Bedeschi، حاکی از تعهد این مجموعه به اهداف زیست محیطی، افزایش رفاه کارکنان و دستیابی به اهداف مدیریتی است.

تلاش‌های این مجموعه برای تولید ارزش برای سهامداران، جامعه­ و سیاره زمین، در دومین گزارش پایداری Bedeschi به روشنی توصیف شده‌اند.

گزارش مذکور بخشی از سفر راهبردی این شرکت برای پیاده‌سازی مفاهیم ESG (محیط زیست، اجتماع و مدیریت) در تمامی بخش‌های تجاری، اعم از راه‌کارهای تکنولوژی، مدیریت منابع انسانی، ارتقا سلامت و ایمنی، آموزش، برابری جنسیتی و مسائل اجتماعی است.

Bedeschi با آگاهی از این که حرکت به سوی پایداری دیگر یک گزینه اختیاری نبوده بلکه یک الزام اخلاقی محسوب می‌شود، بر چالش‌ها و اهداف جدیدی متمرکز شده است که به رشد مسئولانه این مجموعه منتهی خواهند شد.

این شرکت برای دستیابی به اهدافی که در گزارش قبلی تعیین کرده بود به سختی تلاش کرد. Elena Marcato، مدیر بازاریابی و ارتباطات ESG در Bedeschi اظهار داشت: “تلاش‌های ما به نتایج واقعی منتهی شدند و ما به آنچه کرده‌ایم افتخار می‌کنیم”.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید