اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Bedeschi تجهیزات خودکار را برای گروه Nexe تأمین می‌کند

راه حل‌های نوآورانه با موفقیت در سایتی در Polet (صربستان) نصب و راه اندازی شدند.

bedeschi logo sfondo 01گروه Nexe، تولید کننده پیشرو آجر و کاشی بام با تعدادی کارخانه در بوسنی و هرزگوین، کرواسی و صربستان، همکاری چندین دهه‌ای خود را با Bedeschi (بِدِسکی) ادامه می‌دهد.

روابط تجاری بین این دو شرکت با تأمین چند دستگاه برای کارهای سیمانی در ناشیتسه (Našice) کرواسی آغاز شد و با ارسال‌های مختلف ماشین آلات برای تولید آجرها و بلوک‌های رسی ادامه یافت.

گروه Nexe اخیراً تدارک مجموعه‌ای از خودکارسازی‌ها را برای کارخانه Polet در نووی بِسِج (Novi Bečej) در صربستان که متخصص در تولید کاشی بام است، به Limena، شرکت مستقر در ایتالیا، سفارش داد. راه حل‌های نوآورانه در ماه‌های اخیر با موفقیت نصب و با رضایت کامل مشتری راه اندازی شدند.

این کارخانه پس از یک مطالعه امکان سنجی دقیق به منظور بهبود بارگیری / تخلیه قاب‌های نگهدارنده کاشی بام در داخل واگن‌های خشک‌کن و با هدف کاهش کار تعمیر و نگهداری توسعه یافت. برای این منظور، دو ربات مجهز به چنگ‌زن‌های مخصوص و چنگک‌های دوتایی که قادر به بارگیری واگن در تمام ارتفاع آن هستند، نصب شدند.

همچنین این پروژه شامل سامانه‌ای برای جداسازی کاشی‌ها از بسته‌ها است که مجهز به فنجان‌های مکشی و یک پمپ خلاء نوآورانه است و با هر نوع کاشی بام با حداقل تنظیمات مکانیکی سازگار است.

دامنه این تأمین و تدارک نیز شامل خط جدید شکل‌دهی برای بسته‌های محصولات خشک شده جهت بارگیری در چیننده‌های U شکل (U-setter) است و یک دستگاه جدید بسته‌بندی کاشی بام پخته با یک سامانه کنترل کیفیت و خط شکل‌دهی مجدد بسته را شامل می‌شود.

bedeschi 02

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید