اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
رشد 4 درصدی Ibstock در 2017

Ibstock تولیدکننده پیشروی آجرهای رُسی و محصولات بتونی با فعالیت‌هایی در انگلیس و ایالات متحده، سال 2017 را با 4 درصد رشد سال به سال در درآمد گروه به پایان برد تا به 6/451 میلیون پوند (6/504 میلیون یورو) برسد.

ibstock logo elenco
Ibstock تولیدکننده پیشروی آجرهای رُسی و محصولات بتونی با فعالیت‌هایی در انگلیس و ایالات متحده، سال 2017 را با 4 درصد رشد سال به سال در درآمد گروه به پایان برد تا به 451.6 میلیون پوند (504.6 میلیون یورو) برسد.
درآمد از محصولات رُسی و بتونی در انگلیس که تقریباً 80 درصد از درآمد گروه را نشان می‌دهد، بالای 5 درصد بود. درآمد پیش از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) به اندازه 7.1 درصد سال به سال تا 119.6 میلیون پوند (حدود 134 میلیون یورو) رشد کرد. رشد در تقاضا در بازار آجر رُسی در 2017، نیروی محرکه فروش بالاتر بود.
راه‌اندازی طرح در کارخانه جدیدِ آجر گروه که به روش ساخت گِل و شکل‌دهی آن (soft mud brick) کار می‌کند، در لِیسِستِرشایر (Leicestershire) آغاز شد؛ جائی که مقرر است تا تولید در طول سال 2018 به طور پیوسته رشد کند. هنگامی که نزدیک به پایان سال، انجام سفارش کارخانه کاملاً محقق گردد، ظرفیت سالیانه فعلی شرکت تا تقریباً 100 میلیون آجر افزایش خواهد یافت.
درآمد در ایالات متحده 2 درصد سال به سال (6 درصد در نرخ‌های تبدیل ثابت) کاهش یافت. بدهی خالص علیرغم سرمایه گذاری قابل توجه در مقایسه با 2016 کاهش پیدا کرد.
در بخش آجر رُسی، Ibstock با 19 کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از 23 معدن در انگلیس فعالیت می‌کند که بیش‌ترِ آن‌ها نزدیک به کارخانه‌های تولیدی واقع شده‌اند. در ایالات متحده، از طریق GlenGery با 10 کارخانه تولیدی و 29 معدن فعالیت دارد.

ibstock 1

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید