اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
آجرهای نما، دنیای طراحی داخلی را تسخیر می‌کنند

SanMarco Terreal اخیراً از Habitat رونمائی کرد که خط جدید پوشش داخلی است که دنیای خرده فروشی و طراحی مبلمان را هدف گرفته است.

davide desiderio quadratoبا توجه به روند جدید استفاده از آجر برای کاربردهای جایگزین مانند طراحی داخلی، SanMarco Terreal خط جدید پوشش‌های داخلی Habitat خود را با بافت‌ها و رنگ‌های نوآورانه در نمایشگاه Klimahouse19 ارائه می‌دهد.

خاک رُس یک ماده سنتی با ظرفیتی استثنائی برای نوآوری است و در عین حفظ هویت خود، به طور ایده‌آل برای سبک‌های زندگی مدرن مناسب است. اندازه‌ها و رنگ‌های نوآورانه، پویائی را برای آجرهای نما به ارمغان می‌آورند و برای حرفه‌ای‌ها و علاقمندان به DIY (رویکرد خودت انجامش بده) آزادی زیادی در نصب به همراه می‌آورند.

در نمایشگاه، Habitat توجه بسیاری را از سوی مصرف‌کنندگان و متخصصان قرارداد مبلمان جلب کرد؛ کسانی که همیشه علاقه زیادی به پیشرفت‌ها در مواد سنتی – به عنوان راهی برای بخشیدنِ ویژگی منحصر به فرد بودن و اعتبار به فضاهای داخلی – دارند.

داویده دِزیدِریو (Davide Desiderio) مدیر Corporate Image & Communication در Terreal ایتالیا، به ما جزئیات بیش‌تری درباره مفهوم طراحی، مزایای عملکردی و استفاده‌های بالقوه در طراحی داخلی داد.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید