اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Gruppo B&T به دنبال آینده‌ای سبزتر است

این مجموعه در حال تحقیق درباره فناوری هیدروژنی کوره‌ها و خشک‌کن‌ها است و سرمایه‌گذاری جدید را با پشتوانه وام 10 میلیون یورویی از BNL BNP Paribas و با حمایت SACE Green Guarantee انجام می‌دهد.

Gruppo B&T مستقر در Formigine به دنبال تحقق آینده‌ای پایدارتر و با انتشار صفر مواد آلاینده ناشی از سوخت‌های فسیلی است. سیاست سرمایه‌گذاری مستمر این مجموعه و ارائه راه‌کارهای جدید به بازار باعث تثبیت اعتبار و جایگاه این مجموعه در بازارهای بین‌المللی شده است. این مجموعه که تاکنون تمرکز ویژه‌ای بر صرفه جویی در مصرف انرژی و بهره‌وری ماشین‌آلات و کارخانه‌ها داشته است اکنون قصد دارد تا سرعت توسعه فناوری‌های سبز خود را با تاکید ویژه بر کوره‌ها و خشک‌کن‌ها افزایش دهد.

این گروه با رهبری Fabio Tarozzi برای تحقیقات جدید خود به یک وام 10 میلیون یورویی که توسط BNL BNP Paribas و با حمایت %80 SACE Green Guarantee فراهم شده است و به یک خط اعتباری 7 ساله جهت توسعه خدمات جدید مهندسی جدید و راه‌کارهایی جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای با استفاده از هیدروژن دسترسی خواهد داشت.

Fabio Tarozzi رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه اظهار داشت: “تخصیص این بودجه نشان‌دهنده اعتماد بخش مالی به استراتژی گروه ما جهت ارتقای سیستم‌های تولید پایدار است. حفاظت از محیط زیست در مرکز فرآیندهای توسعه ما قرار دارد”.

Gruppo B&T برای تاکید بر تعهد خود به پایداری رویداد تامل برانگیزی را با عنوان “bt-GREENصدای منطقه” در 20 اکتبر در bt-space ترتیب داد. در این رویداد نمایندگانی از موسسات، مشاغل و انجمن‌های مختلف گرد هم آمدند تا در مورد گذار زیست محیطی در سایه قوانین الزام‌آور اروپایی جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال 2030 گفتگو کنند. Stefano Bonaccini (فرماندار منطقه Emilia Romagna)، Elisabetta Gualmini (ریاست مجمع سرامیک پارلمان اروپا)، Michele Barcaiuolo (سناتور)، Michele Barcaiuolo (ریاست Confindustria Ceramica)، Paolo Lamberti (ریاست Acimac)، Alessandro Bianchini (مدیر فنی Gruppo B&T)، Franco Manfredini (ریاست Casalgrande Padana)، Andrea Ronchi (مشاور مدیرعامل در زمینه CO2 در گروه اصلی Aramix-Datrix)، Armando Meletti (مدیر ملی ایتالیا در گروه Altadia) و Marcello Romagnoli (استاد دانشگاه Modena and Reggio Emilia و مدیر مرکز تحقیقاتی MO.RE. H2) و در این رویداد شرکت داشتند.

موضوعات متعدد با اهمیتی نظیر لزوم ایجاد زیرساخت‌های کافی و آموزش پرسنل متخصص جهت حمایت از این تحول صنعتی سبز و جلوگیری از تبدیل شدن به یک بازی نابرابر به دلیل جریمه شرکت‌های تولیدکننده ایتالیایی (خصوصا تولیدکنندگان منطقه ساسولو که سال‌ها است روش‌های زیست محیطی پاک را به کار گرفته اند) در این مناظرات به بحث و گفت­و­گو گذاشته شدند.

Fabio Tarozzi نتیجه‌گیری کرد: “سازندگان ماشین‌آلات برای این تحول بزرگ آماده هستند. در حقیقت در حال حاضر فناوری‌های مورد نظر وجود دارند و با کمبود زمان و زیرساخت‌های کافی مواجه هستیم. ما به اهمیت تولید انرژی از هیدروژن باور داریم و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنیم زیرا کاملا متقاعد شده‌ایم که آینده صنعت در استفاده از این منبع تامین انرژی است”.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید