اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
پیوستن Gmm Group به غول سوئدی Axel Johnson International

Axel Jonhnson International با خریداری بخش اعظم سهام گروه Gmm به بازار توزیع و خدمات صنعتی ایتالیا ورود می‌کند.

گروه سوئدی Axel Johnson International خرید بخش اعظم سهام Gmm Group را نهایی کرد. این گروه یک توزیع‌کننده پیشرو قطعات مکانیکی در صنعت سرامیک است که در Fionaro Modenese واقع شده­ و انجام این معامله امکان ورود این غول اسکاندیناوی به بازار توزیع و خدمات صنعتی ایتالیا را فراهم می‌آورد.

گروه Gmm در سال 1973 در Attilo Milani تاسیس شد و به سرعت به عنوان یک توزیع‌کننده پیشرو قطعات مکانیکی در صنعت سرامیک ایتالیا و جهان شناخته شد.

در طول سالیان، حوزه کاری این گروه به دلیل شور و اشتیاق و دیدگاه روشن نسل دوم خانواده با رهبری Silvia و Luca Milani به خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری تخصصی از طریق استراتژی تنوع‌گرایی عمودی گسترش یافت. Gmm Group در سال  2016 و پس از خریداری Gmm USA ،Bbm Industrial Maintenance را در Clarksville تنسی افتتاح کرد و سپس در سال 2020 و با خرید شرکت تخصصی E. Malaguti در حوزه بازسازی  قطعات الکترونیکی، حوزه کاری خود را گسترش داد. در حال حاضر و با داشتن 50 کارمند، Gmm Group در انتظار کسب گردش مالی بیش از 20 میلیون یورو در سال است.

با حفظ مالکیت مقدار قابل توجهی از سهام اقلیت و طبق شرایط توافقی، Luca Milani، همچنان مدیر عامل Gmm Group و در راس امور باقی خواهد ماند.

وی اظهار می‌دارد: “ما از به هم پیوستن Axel Johnson International و گروه Power Transmission Solutions group بسیار هیجان­ زده‌ایم. عضویت در یک گروه بزرگ بین‌المللی به تقویت موقعیت ما و امکان ارائه طیف وسیع‌تری از راه‌کارها و خدمات صنعتی به مشتریان منتهی خواهد شد. علاوه بر آن، امکان تسریع برنامه‌های رشد تجاری و بین‌المللی ما در بازار جهانی در حال تغییر و توسعه را فراهم خواهد آورد.”

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید