اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
FORMA Plus به همراه Colorobbia

افکت مواد، بافت‌ها و ریز­نقوش برجسته. طیف جدیدی از لعاب‌های دیجیتال، جوهرها، گریت‌ها و میکروگریت‌ها  که در عین حفظ عملکرد فنی منحصر به فرد سرامیک، با پرداخت‌های بسیار متنوع و به شکلی کاملا طبیعی از سنگ طبیعی، مرمر و چوب باز تولید شده اند.

گروه Colorobbia اینک و پس از یک سال جشن و بزرگ‌داشت یکصدمین سالگرد تاسیس شرکت (1921-2021)، در رویداد پیش­روی صنعتی، بر طیف محصولات ممتاز FORMA Plus که یکی از قدرتمندترین محصولات فنی و زیبایی شناسی موجود در بازار است، متمرکز خواهد بود.

ماهیت استثنایی FORMA Plus در نتیجۀ برآوردن کلیۀ الزامات کلیدی طراحی گرافیکی، فرایندهای تولیدی و پایداری محیط­ زیست به دست آمده است. FORMA Plus شامل طیف وسیعی از مواد و راهکارها برای ایجاد نقوش برجسته و احجام روی هر نوع و اندازه­ای از بدنۀ سرامیکی در شرایط مختلف تولید و الزامات متفاوت زیبایی شناختی است.

این مجموعه که برای بهره برداری کامل از توانایی‌های بالقوۀ فناوری‌های موجود در بازار طراحی شده­ شامل سه خانواده است: ExtraGlazes (لعاب‌های دیجیتال پایه آب)، GraffitiInks (جوهرهای ضدآب) و Neogrits Collection (گریت‌ها و میکروگریت‌ها).

این شرکت چند ملیتی ایتالیایی در این سری از محصولات ممتاز خود محصولاتی را ارائه کرده که به شکل بسیار طبیعی از سنگ طبیعی، مرمر و چوب ساخته­ شده اند، پرداخت‌های بسیار متنوعی دارند و همچنان عملکرد منحصر به فرد سرامیک را هم حفظ کرده‌اند. افکت­ مواد مختلف، بافت‌ها، نقوش برجسته و ریز نقوش برجسته از مهم‌ترین ویژگی‌های کف و دیوارهای سرامیکی هستند.

سری جوهرهای کم انتشار EKO Inks یکی از جدیدترین نوآوری‌های گروه Colorobbia است که برای داشتن تناسب بی عیب و نقص با Forma Plus طراحی شده اند. این گروه صنعتی در ادامۀ اقدامات زیست محیطی­ خود بر آن است تا سری دیگری از جوهرهای دیجیتال دوستدار محیط زیست را برای پاسخ به تقاضای فزاینده در برخی بازارها ارائه کند. با افزایش سرعت خطوط تولید و به موازات توسعۀ هدهای دیجیتال، توسعۀ سری جوهرهای افکت SPS+ Plus جهت بهینه سازی تخلیه هد چاپ DOD (Drop on Demand) در حال نهایی شدن است.

در بازار پوشش های کف تکنیکال هم این مجموعه سری جدیدی از میکرو گریت‌های Micro-Tech را ارائه نموده و مشخصۀ مقاومت در برابر لغزش R9-R11 را با بافت جذاب و سهولت تمیزکاری سطحی در هم آمیخته است.

در نهایت در بخش پروژه‌های دکوراسیون کف و دیوار، گروه Colorobbia مجموعۀ هنری گریت‌های رنگی براق و مات (با توجه به فینیشینگ مات یا براق مورد نظر) برای روش‌های اعمال خشک را با سری جدید چسب‌های دیجیتال تکمیل کرده است. این چسب‌ها برای بهینه سازی زمان خشک شدن و نسبت تثبیت مواد جامد طراحی شده اند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید