اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
پرداخت نهایی” 4.0″ مجهز به دوربین‌های اندازه‌ گیری

شرکت BMR خط پرداخت نهایی کاشی مجهز به دوربین‌های دقیق اندازه گیری بر خط و با تکنولوژی پیشرفته بر مبنای استانداردهای صنعت 4.0 را عرضه نموده است.

Top Squadra Dry 4.0 یک خط تولید اتوماتیک است که در آن هر یک از بخش­‌های الکترومکانیک به‌­طور همزمان به­‌وسیلۀ نرم­‌‍افزار PLC کنترل می‌­شوند. برای کسب اطمینان از نصب سریع، ایمن و موثر همۀ ابزارها به دوربین اندازه­‌ گیری و فلنج نگهدارندۀ ابزار سریع BMR مجهز شده‌­اند.

همۀ این یونیت به‌­وسیلۀ روکش­‌های جدید از جنس فولاد ضد زنگ جهت تسهیل دسترسی اپراتور به محیط کار محافظت می‌­شوند. از مزیت‌­های این کار می‌­توان به بهبود راندمان تولید و همچنین بهینه‌ ­سازی هزینه‌­ها اشاره‌ ­کرد. داده‌­های به‌­دست آمده این امکان را به دستگاه می‌­دهند تا براساس متغیرها، خود­ به‌­خود تنظیم شود و اپراتور به­‌عنوان نظارت ­کننده تنها وظیفۀ پایش عملکرد دستگاه را دارد و حتی می­‌تواند این کار را از راه دور انجام دهد.

یکی‌از مهم‌­ترین مزیت­‌های این سیستم صرفه­‌جویی درمصرف انرژی است. زیرا همۀ اسپیندل‌­ها معکوس هستند و در نتیجه انرژی کمتری مصرف شده و هزینۀ کمتری صرف می‌­شود.

کارایی و بهره‌­وری

تعیین خودکار موقعیت ابزار باعث کم­‌شدن قابل توجه زمان توقف می‌­شود که معمولا در نتیجۀ تنظیم دستی اتفاق می‌­افتد. کاهش زمان توقف به بهبود راندمان کارخانه منتهی می‌­شود. در این حالت اپراتور بیرون کابین عایق صدا باقی­‌ می‌­ماند و همۀ تنظیمات میکرو به‌­وسیلۀ یک سیستم کاملا اتوماتیک، با سرعت بیشتر و بدون توقف انجام می­‌شود. در نتیجۀ این تغییرات، یک اپراتور می‌­تواند بر عملکرد پنج تا شش دستگاه نظارت داشته باشد درحالی‌ ­که در دستگاه­‌های معمولی هر دستگاه به یک اپراتور نیاز دارد.

سرعت بالاتر اسپیندل هم باعث افزایش قابل‌ ­توجه بهره­‌وری می‌­شود.

بهینه‌­سازی ابزار(تراش) هم اهمیت زیادی دارد. ترکیب شدن تنظیمات خودکار ابزار به‌ ­صورت هم‌زمان، سرعت ­بالاتر و استفاده از فیلترهای نرم­‌افزاری باعث بهینه‌ ­شدن عملکرد دستگاه و در نتیجه بهبود قابل‌­توجه کیفیت، طول عمر بیشتر ابزار و صرفه‌­جویی در هزینه‌­ها می‌­شود.

بنا به تخمین BMR استفاده از این راه­‌حل به‌ ­طور متوسط باعث %25 صرفه ­جویی در ابزار در مقایسه با دستگاه‌­های معمول گونیاکاری می‌­شود.

کیفیت بالاتر

سیستم خودکار مجهز به دوربین­، شکستگی (براده‌ ­شدن) کمتر، خرابی کمتر، پیوستگی و تداوم بهتر فرایند تولید، هدر رفت کمتر مواد هنگام تغییر اندازه و افزایش قابل توجه محصول با کیفیت (نزدیک به %100) را تضمین می­‌کند.

استفاده از دوربین به اپراتورها این اجازه را می‌­دهد تا عملیات ماشین‌­کاری و کیفیت کاشی­‌های عبوری را از کنسول بازرسی و موارد دارای نقص را شناسایی کنند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید