اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نمایشگاه Uniceramics 2021 در پیش است

این نمایشگاه از20 تا 24 جولای در مرکز بین­‌المللی همایش­‌ها و نمایشگاه‌­های بین‌­المللی Tanzhou در Foshan چین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه Uniceramics که بزرگترین نمایشگاه سرامیک در آسیا به‌­شمار می­‌آید در تاریخ 20 تا 24 جولای در مرکز بین‌­المللی همایش­‌ها و نمایشگاه­‌های بین‌­المللی Tanzhou در Foshan چین برگزار خواهد­شد. در این نمایشگاه که با حضور بیش از 400 غرفه‌­دار از برند های پیشرو و معتبر و برندهای درحال رشد برگزار می‌­شود، هر دو گروه محصولات سرامیکی و فناوری‌­های سرامیکی به نمایش گذاشته خواهند شد.

تمرکز اصلی نمایشگاه در حوزۀ محصولات سرامیکی بر اصلی‌­ترین مادۀ حال‌­حاضر در چین یعنی اسلب است و نوآورانه‌­ترین محصولات مانند اسلب‌­های منحنی، اسلب‌­های حرارتی، کاشی­‌های سرامیکی K Gold، کاشی‌­های شفاف، کاشی­‌های ضخیم و سرامیک‌­های فومی به نمایش گذاشته خواهند شد.

از میان تجهیزات و فناوری‌ ­های جدیدی که در بخش فناوری صنایع سرامیکی به نمایش گذاشته‌ ­شده­‌ است می­توان به خطوط لعاب و چاپ، تجهیزات قالب و پرس و پخت، تجهیزات فراوری عمقی اسلب، سرامیک‌­های ویژه، تجهیزات بازرسی، ماشین‌­آلات سرامیکی و مواد مصرفی و همچنین تجهیزات و فن­اوری‌­های جدید از ایتالیا و اسپانیا اشاره کرد.

برگزاری کنفرانس‌­ها، رویدادهای ویژه در زمینۀ طراحی، فناوری، فرایندهای تولید و پایداری باعث افزایش غنای نمایشگاه خواهد­شد. از این میان می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراسم آغاز به کار “100 شرکت برتر سرامیک”
  • کنفرانس اسلب “اجتناب از تله”
  • سخنرانی “میراث فرهنگی ناملموس” توسط دکتر ShanJixiang، مدیر موزۀ قصر
  • اجلاس”اوج انتشار دی­‌اکسید­کربن و کربن خنثی”
  • اجلاس رهبری “موسسۀ طراحی معماری”
  • فروم “مواد جدید، تجهیزات جدید، فناوری جدید”
  • فروم “توسعۀ سرامیک­های فومی”
  • کنفرانس”ترند طراحی”
  • نمایشگاه انفرادی LvPinchang، معاون رئیس موسسۀ سرامیک Jingdezhen

Uniceramics برای آن دسته از بازدید کنندگانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، امکان پخش زنده به زبان انگلیسی را فراهم آورده و “خدمات مستقیم آموزشی برای خارج از کشور” را با برنامه­‌های مختلف روزانه راه‌­اندازی کرده­ است.

1

 

uniceramics expo800

 

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید