اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
برگزاری نمایشگاه UNICERAMIC2020 چین در ایام کرونا!

نمایشگاه محصولات و تکنولوژی کاشی و سرامیک با نام تجاری UNICERAMICS EXPO در تاریخ 20 الی 24 جولای برگزار شد.

WhatsApp Image 2020 03 25 at 14.37.21این نمایشگاه که با نام UNICERAMICS 2020 در دوبخش جداگانه برای معرفی محصولات کاشی و سرامیک و ماشین آلات و تکنولوژی با حضور غرفه دارانی از شرکتهای چینی و اروپایی و برخی کشور های دیگر برگزار گردید.

این نمایشگاه جز بزرگترین نمایشگاه های  تجاری در صنعت کاشی و سرامیک در سطح جهان می باشد که در اولین سال برگذاری با فضای تحت پوشش 120000 متر مربع در 10 سالن و تقریبا 400 شرکت غرفه دار داخلی و خارجی شروع به کار نمود.  تعداد بازدیدکنندگان 116815 هزار نفر برآورد گردیده است. طبق آمار رسمی برگزارکننده این نمایشگاه ، میزان رضایت غرفه داران و بازدیدکنندگان بسیار قابل توجه است و می‌تواند تاییدی بر برگزاری موفق این رویداد تلقی گردد.

شرکتهای مهم صنعت ماشین آلات از جمله SYSTEM CERAMIC ,SITI B&T , KEDA , SMAC  حضور چشمگیر داشتند. همچنین شرکتهای مهمی در زمینه تولیدات رنگ و لعاب مانند FERRO , ESMALGLASS , NGY COLOUR  بسیار پرقدرت ظاهر شدند. در بخش دیگری از این نمایشگاه به معرفی محصولات نهایی کاشی و سرامیک اختصاص یافت که کارخانجات مختلفی از چین و سراسر جهان با هم به رقابت پرداختند و هر کدام محصول جدید و نوآوری در استفاده از کاشی و سرامیک را رونمایی کردند. به غیر از استفاده سنتی این محصولات در فضای کف و دیوار، قابلیت استفاده از این محصولات در بخش دکوراتیو و کاربردهای آشپزخانه ای و فضاهای بیرونی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. 

می‌توان این نتیجه را گرفت که حتی در این شرایط که تمام جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند، تولیدکنندگان کاشی و سرامیک، تامین کنندگان و تمام این زنجیره تامین به نوآوری خود ادامه می دهند و به برنامه ریزی بلند مدت توسعه ای در دوران پسا کرونا امید بسته اند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید