اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
مجموعه طرح های “سیاره زمین” از Tecnografica

"سیاره زمین" یا Planet Earth نام مجموعه ای از طرح های خلاقانه استودیو طراحی تکنوگرافیکا است که سعی دارد زیباترین سطح و بافتهای موجود در طبیعت را به طرح های ناب کاشی و سرامیک بدل کند.

texture newspx newدر طول نمایشگاه Cersaie 2019 ، شرکت Tecnografica در حال ارائه Planet Earth بود که مجموعه‌ای منحصر به فرد از سطوح هنری است که توسط طراحان این شرکت و با الهام از زیباترین مکان‌های روی کره زمین ایجاد شده؛ مکان‌هایی که سیاره ما را به یک اثر هنری معتبر تبدیل می‌کنند.

خلاقیتِ طبیعت به عنوان یک منبع الهام واقعی و ملموس عمل می‌کند. این جنبه، با قابلیتِ باز آفرینی و دستکاری ماده با سطح هر چه بالاتری از پیچیدگی با استفاده از عکس‌برداری با کیفیت بالا و فناوری‌های به طور فزاینده پیشرفته چاپ دیجیتال آمیخته است. این عوامل مختلف برای انتقال الگوها و بافت‌های باشکوه طبیعی و بازفرآوری شده بر روی سطوح بزرگ‌ترِ طرح هنری که توسط Tecnografica در Cersaie 2019 نمایش داده شد، گرد هم آمدند. این نشانگر گام دیگری به سوی جزئیات کامل است که ارزش افزوده واقعیِ فرایند انتقال دیجیتال صنعتی می‌باشد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید