اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecnargilla در سال 2022 برگزار خواهد شد

مهم‌­ترین نمایشگاه فناوری­‌های مربوط به سرامیک جهان Tecnargilla، مانند قبل هر دو سال یک­بار و در سال‌­های زوج برگزار خواهد شد.

logo tecna intمهم‌­ترین نمایشگاه بین­‌المللی فن­اوری‌­ها و راه‌­حل ­های مربوط به صنعت سرامیک Tecnargilla در سپتامبر سال 2022 در مرکز نمایشگاهی Rimini برگزار خواهد­ شد. این تصمیم توسط برگزارکنندگان،  Acimac و IEGگروه نمایشگاهی ایتالیا، اعلام و اشاره شد که: در شرایط بین‌­المللی موجود امکان برگزاری برنامه با همان اندازه، اثربخشی و سطح مشارکت بین­‌المللی قبلی که از نقاط قوت اصلی این نمایشگاه محسوب می‌­شد و آن‌­ را به برترین نمایشگاه جهانی در این حوزه تبدیل می‌­کرد وجود ندارد.

بنابراین برنامۀ برگزاری این رویداد به همان سال‌­های زوج برخواهد گشت. این تصمیم به شرکت‌­کنندگان در نمایشگاه اجازه می‌­دهد تا مشارکت خود را بهینه کرده و فن­اوری‌­ها و محصولات جدید را به نمایش بگذارند و مهم­تر از همه از تمامی مشتریان بین­‌المللی خود در Remini استقبال کنند. به‌­ طور سنتی Tecnargilla مشتریان خود را از حدود صد کشور مختلف در دنیا جذب کرده و بیشترین خریداران از آسیا، آمریکای جنوبی، خاورمیانه، آفریقا و اروپای شرقی وارد می‌­شوند.

همان­‌طور که قبلاً اعلام شده بود، نسخۀ بعدی این نمایشگاه با فرمول برگزاری جدید با نام Tecnaچگونه آن­را بسازیم معرفی و برجسته­ شده­‌ است. در این نمایشگاه طیف وسیع­‌تری از محصولات نمایشگاهی با تمرکز ویژه بر راه­‌حل ­هایی برای تحول دیجیتال کارخانه­‌ها و فناوری چاپ دیجیتال، پرداخت نهایی سطح، تدارکات و جابه­‌جایی اسلب‌­های بزرگ ارائه­ می‌­شود.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید