اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecna- برپایی موفقیت آمیز نمایشگاه تکنارجیلای سابق، تکنای جدید در شهر ریمینی

نمایشگاه 4 روزه تکنارجیلا، مختص فناوری‌ها و لوازم صنعت سرامیک، با نتایج نهایی فراتر از انتظار بار دیگر رهبری جهانی خود را تأیید کرد.

نوآوری، پایداری زیست محیطی و دیجیتالی شدن این‌ها سه کلمه کلیدی اصلی هستند که طیف وسیعی از پیشنهادات ارائه شده توسط بیش از 320 برند را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادند و موفقیت Tecna 2022 را رقم زدند. نمایشگاه بین المللی اختصاص یافته به فناوری‌ها و لوازم صنایع سرامیک و آجر، در مرکز نمایشگاه‌های ریمینی توسط Acimac (انجمن تولید کنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات ایتالیایی برای سرامیک) و IEG (گروه نمایشگاهی ایتالیا) سازماندهی شد.

این نمایشگاه همچنین با سطح بالایی از حضور بین‌المللی مواجه گردید، به طوری که 45 درصد از شرکت کنندگان در رویداد ریمینی از بیش از 100 کشور در سراسر جهان بودند، که نشان دهنده جایگاه برتر جهانی این رویداد است. بغیر از ایالات متحده آمریکا، هند، ایران و اروپا، مناطقی که بیش‌ترین حضور را داشتند، عبارتند از آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوب شرقی.

یک برنامه ویژه برای 130 خریدار برتر برجسته که با حمایت ITA، آژانس تجارت ایتالیا – در بیش از 1060 جلسه با شرکت های نمایشگاهی شرکت کردند، رزرو شده بود.

هیئتی از سرمایه گذاران دولتی و تولیدکنندگان سرامیک از 11 کشور جنوب صحرای آفریقا نیز برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داشتند.

از جمله جاذبه های جدید، آزمایشگاه TECNA FUTURE بود. این آزمایشگاه یک منطقه نمایشگاهی اختصاص داده شده به استارت‌آپ‌های داخل صنعت، تقویمی پر از رویدادها را با تمرکز بر دیجیتالی‌سازی، راه‌حل‌های سبز، پایداری و تدارکات، و همچنین هوش مصنوعی به کار رفته در خطوط تولید و سیستم‌ها را ارائه کرد. هدف اولیه آزمایشگاه نشان دادن آخرین ایده‌ها و ورودی‌های مربوط به صنعت 4.0 بود تا از تداوم فرآیند نوآورانه‌ای که قبلاً توسط صنعت تولید آغاز شده است اطمینان حاصل شود.

جنبه دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، افزایش بازدیدکنندگان بود. در طول چهار روز نمایشگاه، مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ سرامیک‌های ایتالیایی و بین‌المللی دیده شدند که در سراسر سالن‌ها در نمایشگاه فعالیت می‌کنند و Tecna را به عنوان یک رویداد ضروری برای همگام شدن با نوآوری‌ها در زیبایی‌شناسی طراحی و تکنیک‌های فرآیند تأیید می‌کنند. نام‌های اصلی در صنایع لوازم بهداشتی، آجر و دکوراسیون نیز دریافتند که طیف گسترده‌ای از فناوری‌های نوآورانه به نمایش درآمده در TECNA بیش از حد انتظارات آن‌ها را برآورده می‌کند.

Lorenzo Cagnoni مدیریت IEG اظهار داشت: “چهار سال از آخرین نمایش می‌گذرد و بازگشت ما به بازار با رویدادی کاملاً جدید با ظاهر و محتوای اصلاح شده مشخص شده است. طرح جدید که از طریق دو ورودی قابل دسترسی است، به هدف خود مبنی بر تبدیل نمایشگاه به گردهمایی اختصاص داده شده به نوآوری دست یافته است، با برنامه های سفر موضوعی که به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا مسیر خود را طی کنند و در عین حال به غرفه داران دید بیشتر و هویت مشترک ارائه دهند. در همین حال، یک تقویم پر از رویدادها، موضوعاتی مانند پایداری در سرامیک، مسائل فعلی تامین انرژی، و مرزهای جدید دیجیتالی شدن در تولید را مورد بررسی قرار داد. مضامینی که در گروه نمایشگاهی ایتالیا گنجانده شده‌اند. چالش برای کسانی که امروز نمایشگاهی را سازماندهی می‌کنند، به طور فزاینده ای انعکاس اتفاقاتی است که در صنعت مورد نظر آن اتفاق می‌افتد. این صنعت به سرعت در حال توسعه است و تصمیم برای تغییر از Tecnargilla به Tecna نشان دهنده تمایل به درک این بعد جدید و اهمیت آن و استفاده از فرصت هایی است که برای تجارت و شبکه ارائه می‌دهد”.

‏Tecna که به عنوان تکاملی از Tecnargilla – که یک رویداد پیشرو در جهان برای تجهیزات صنعت سرامیک و آجر بود با موفقیت از قالب نمایشگاهی جدید استفاده کرده است تا با تغییراتی که در فناوری، مواد اولیه و تزئینات کاشی کاری و تزئینات متحول شده است، هماهنگی داشته باشد. سایر مواد پوششی در طراحی داخلی تصادفی نبود که از ادعای ‘چگونه بسازیم’ برای جمع بندی قالب جدید استفاده شد. هدف بلند پروازانه این نمایشگاه، ایجاد مجموعه ای جامع از پیشنهادات که هم غرفه‌داران و هم بازدیدکنندگان ایتالیایی و بین‌المللی را جذب کند.

«علی‌رغم دوره سختی که ما تجربه می‌کنیم – Paolo Lamberti، رئیس ACIMAC، نتیجه گرفت – حال و هوای اکثر افراد مشتاقانه است. بازگشت پس از چهار سال و دیدن دوباره مشتریان، ایجاد فرصت‌ها و کسب و کار فوق‌العاده بوده و ما را به آینده امیدوار کرده است. صنعت ما، و به ویژه صنعت مهندسی مکانیک/سرامیک در ایتالیا، بار دیگر سرزندگی و روحیه نوآورانه خود را نشان داده است. Tecna به بازار ثابت کرده است که ما آماده رسیدگی به مسائل عمده‌ای هستیم که چگونگی تکامل صنعت را تعیین می‌کند، از جمله: صرفه جویی در انرژی و بهره‌وری، اقتصاد چرخشی، تولید به موقع و سفارشی سازی انبوه، لجستیک پیشرفته و داده های بزرگ».

تاریخ بعدی Tecna برای سال 2024 تعیین شده است.

futur lab 770px 1

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید