اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شمارش معکوس برای آغاز به کار Tecna 2022

صنعت سرامیک جهان از 27اُم تا 30اُم سپتامبر در Remini گرد هم خواهد آمد. تمامی تامین کنندگان پیشرو در حوزه‌های فناوری، تجهیزات و خدمات در Tecna 2022 شرکت خواهند داشت.

چیزی به شروع نمایشگاه باقی نمانده و حدودا 2 ماه دیگر، از 27اُم تا 30اُم سپتامبر، پس از یک غیبت چهارساله Tecna 2022 در قالب یک رویداد حضوری در مرکز نمایشگاهی Remini برگزار خواهد شد (نمایشگاه در سال 2020 به دلیل همه گیری لغو شد). هم‌اکنون برگزارکنندگان و غرفه‌داران به سختی در حال آماده شدن برای شرکت در نمایشگاهی هستند که همواره به عنوان پیشروترین نمایشگاه فناوری جهان سرامیک و آجر شناخته شده و در حال حاضر به (نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ها و ملزومات صنعت سرامیک) Tecna تغییر نام داده است.

Tecna 2022 با طراحی کاملا جدیدی که در مجموع 70000 متر مربع در 14 سالن در بال شرقی مرکز اکسپوی Remini را پوشش می‌دهد (قابل دسترسی از هر دو ورودی)، با داشتن بخش‌ها و موضوعات گسترده‌تر، میان رشته‌ای‌تر و جدید، میزبان کنفرانس‌ها و رویدادهای جدیدی خواهد بود.

با این وجود احساس پیوستگی در ارائه محصولات فناوری در Tecna نیز هم­چنان و به لطف مشارکت تمامی شرکت‌های مهم در بخش فناوری حفظ خواهد شد.%30 از غرفه‌داران در این نمایشگاه را تولیدکنندگان غیرایتالیایی که عمدتا از کشورهای اسپانیا، ترکیه، آلمان، چین، پرتقال، فرانسه، سوئیس، جمهوری چک، یونان و ایلات متحده آمریکا هستند، تشکیل داده اند.

این شرکت‌ها بر آن هستند تا در این رویداد نوآوری‌های چهار سال گذشته خود را به نمایش بگذارند. دوره‌ای که تغییرات شگرف آن قصد تغییر آینده تولید صنعتی سرامیک و سایر سطوح را دارد.

انتظار می‌رود مشتریان زیادی به این نمایشگاه جذب شوند. علاوه بر اشتیاق متخصصین این صنعت به تجدید دیدار دوباره بعد از چهار سال، تقاضای جهانی بسیار زیادی به سرمایه گذاری فنی در تمام بخش‌های صنعت سرامیک به ویژه در بخش کاشی، ملزومات بهداشتی و آجر ایجاد شده است. عوامل متعددی از جمله نوع شرکت و منطقه جغرافیایی در هدایت این نیاز نقش دارند. برخی از شرکت‌ها به افزایش حجم و بهره‌وری نیاز دارند، بعضی قصد آغاز فعالیت تولیدی مستقیم در بازارهای هدف را دارند و برخی دیگر به دنبال کسب جایگاه بهتر در محصولات و بازارها هستند. در هر صورت همه این شرکت‌ها چاره‌ای جز این ندارند که به سرعت با سیاست‌های انتقال انرژی و سناریوهای پیچیده‌تر تولید و بازار امروز که ناشی از فشار ناشی از هزینه‌ها، زنجیره تامین و لجستیک است، سازگار شوند.

نه تنها بازدیدکنندگان دائمی این نمایشگاه یعنی نقش آفرینان قدیمی صنعت سرامیک، بلکه بازدیدکنندگان جدید هم در رقابت برای استفاده از فناوری‌های جدید هستند. بسیاری از این بازدیدکنندگان جدید به عنوان بخشی از برنامه جلسه تجاری سازمان­دهی شده با هم‌کاری آژانس تجارت ایتالیا، ITA، در این رویداد شرکت خواهند کرد. امسال هیئتی از بازدیدکنندگان آرژانتینی، بنگلادشی، شیلیایی، کلمبیایی، اتوپیایی، مکزیکی، موزامبیکی، ویتنامی و همچنین از جمهوری دومینیکن در جلسات تک به تک با غرفه‌داران دیدار خواهند داشت.

tecna2020 2

رویدادها و کنفرانس‌ها

اتوماسیون، دیجیتالی شدن، محیط زیست و ایمنی در کنار طراحی محصولات، زیبایی شناسی و کارایی اصلی‌ترین موضوعاتی هستند که در غرفه‌ها و رویدادهای سازمان­دهی شده در Tecna 2022 انعکاس خواهند یافت.

در یکی از این پروژه‌های ویژه که بر جهان Industry 4.0 متمرکز است و Tecna Future Lab نام دارد، فضای نمایشگاهی ویژه‌ای برای شرکت‌های فعال در زمینه loT، رایانش لبه (Edge computing)، Cloud، هوش مصنوعی (AI)، نرم‌افزارهای صنعتی، ربات‌ها و ربات‌های همکار (Robots & Cobots) کنترل جا­به‌جایی، تولید افزودنی، شبکه‌های صنعتی، امنیت سایبری، صنعت و ESG چرخشی و سرویس‌دهی در نظر گرفت شده است. منطقه مجاور نیز به استارت آپ‌های خلاقانه، Future Arena، فضایی برای میزبانی کارگاه‌های فنی در مورد موضوعات Industry 4.0، کنفرانس‌های سازمانی و رویدادهای ارائه شده توسط شرکت‌های نمایشگاهی، اختصاص خواهد یافت.

در کنفرانس Decortech موضوع زیبایی شناسی و طراحی با تمرکز بر سطوح جدید مورد بررسی قرار خواهند گرفت. کنفرانس افتتاحیه با عنوان (چگونه آینده را بسازیم: چشم‌اندازها و چالش‌ها) به چالش‌های پیش روی صنعت سرامیک خواهد پرداخت و چهره‌های اصلی و مدیران شرکت‌های پیشروی بین المللی در آن به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

موضوع کنفرانس فنی امسال که به وسیله Acimac، Tecna و با هم‌کاری مجله Ceramic World Review تعیین شده، (پایداری در سرامیک) است. در جلسه اول که به بررسی موضوع (مرزهای پیش روی هیدروژن: چالش‌ها و فرصت‌ها در اروپا) می‌پردازد نمایندگانی از ENL و تولیدکنندگانی که در حال انجام تحقیق درباره استفاده از هیدروژن به عنوان سوخت ماشین‌های حرارتی هستند به گفتگو خواهند پرداخت. در ادامه شرکت‌های فعال در زمینه فناوری سبز از انرژی گرفته تا بازیافت و استفاده مجدد و اقتصاد چرخشی، موضوعات مورد نظر خود را ارائه خواهند داد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید