اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
TECNA 2022 از 27 تا 30 سپتامبر برگزار خواهد شد

در سال 2022 مرکز نمایشگاهی Rimini، میزبان Tecnagrilla در قالبی جدید خواهد­ بود که ویترینی از برترین فناوری‌­ها و تجهیزات مربوط به صنعت پوشش‌های سطح می باشد.

logo TECNA completoنمایشگاه بین­‌المللی فناوری‌­ها و تجهیزات مربوط به سطوح به‌­طور رسمی تاریخ برگزاری خود در سال 2022 را اعلام کرد. این نمایشگاه مجددا به‌­صورت حضوری در مرکز نمایشگاهی Remini و از تاریخ 27 تا 30 سپتامبر برگزار خواهد ­شد.

Tecna که به‌­وسیله‌ی IEG (گروه نمایشگاهی ایتالیا) و در همکاری با Acimac سازمان­دهی شده‌­است، روند تکامل Tecnagrilla را که بزرگ‌ترین رویداد برای ورود به صنایع آجر و سرامیک است را نشان می‌­دهد. نمایشگاه 2022 اولین نسخه از فرمول جدید این برگزاری بوده و تغییرات عمده‌­ای که در دنیای فناوری‌­ها، مواد‌ اولیه و تزئینات در سطوح و پرداخت نهایی شده­‌است را نشان خواهد ­داد.

تمرکز اصلی قالب جدید بر شعار نمایشگاه، یعنی (چگونه آن را بسازیم؟) است. قصد Tecna ایجاد طیف گسترده­‌ای از پیشنهادات نمایشگاهی است که شامل راه­‌حل‌­های تکنولوژیکی پیشرفته برای تولید تمامی انواع سطوح و مواد باشند. پوشش­‌­های سطحی ترکیبی، استفاده از سطوح در فضاهای خانگی و عمومی و تلاش برای ایجاد نوآوری‌­های فنی و زیبایی‌­شناسی یکپارچه موضوعاتی هستند که باعث جذب تعداد فراینده­ایی از شرکت‌های بین‌المللی به مرکز نمایشگاهی Remini می­‌شوند.

با ترکیب کردن این قالب جدید با تجربۀ 40 سالۀ Technagrilla (که آخرین نسخۀ آن در سال 2018 و با مشارکت 433 شرکت و حدود 35000 بازدید­ کننده‌­ای برگزار شد که %48 از آن­ها از خارج از ایتالیا آمده­‌بودند) Tecna نقش خود به­‌عنوان یک مرجع جهانی در تکنولوژی و نوآوری را تقویت‌­کرده و بر تمرکز خود بر تجارت بین­‌المللی تاکید ­خواهد ­کرد.

این رویداد در برنامۀ تبلیغاتی ویژۀ سیستم نمایشگاه ملی که توسط وزارت امور خارجه و همکاری‌­های بین‌­المللی و آژانس تجارت ایتالیا (ITA) تامین مالی می‌­شود نیز گنجانده‌­ شده‌­است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید