اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نتایج موفقیت‌آمیز سی‌و هفتمین نمایشگاه CERAMICS CHINA

سی‌وهفتمین نمایشگاه 2023 CERAMICS CHINA پس از چهار روز در 22 ژوئن در Guangzhou به پایان رسید. در این نمایشگاه 682 غرفه‌دار محصولات خود را در معرض نمایش بیش از 60000 بازدیدکننده قرار دادند.

سی‌و­هفتمین دوره از نمایشگاه Ceramics China 2023 پس از برگزاری موفقیت‌آمیز یک نمایشگاه 4 روزه و جذب بیش از 60000 بازدیدکننده از حدود 60 منطقه و کشور مانند هند، ویتنام، بنگلادش، مالزی، تایلند، فیلیپین، روسیه، ایران، کره، ژاپن و … در 22 ژوئن به پایان رسید.

اسپانسر اصلی این نمایشگاه که توسط UNIFAIR Ehhibition Service Co., Ltd سازمان­دهی شده بود، انجمن صنعت سرامیک چین بود. انجمن مصالح ساختمانی چین، انجمن سرامیک و لوازم بهداشتی ساختمانی چین و شورای فرعی مصالح ساختمانی CCPIT نیز از دیگر حامیان مالی این نمایشگاه بودند.

این نمایشگاه در زمینی بالغ بر 70000 متر مربع و با حضور 682 غرفه‌دار و رسانه از چین و کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان، اسپانیا، آمریکا، فرانسه، بریتانیا، استرالیا، کره، ژاپن، روسیه، هند، اندونزی، ترکیه، هنگ‌کنگ، تایوان و… . برگزار شد.

Ceramics China 2023 با موضوع “گردهم آوردن قدرت جهانی نوآوری، توانمندسازی توسعه صنایع سرامیکی کیفیت بالا” شرکت‌های برجسته داخلی و خارجی مرتبط با تجهیزات و مواد را دور هم جمع کرد و فناوری‌ها، مواد، نوآوری‌ها، مواد تزئینی، مواد نسوز و ساینده، ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط با تولید/فرآوری، قطعات یدکی، ابزار مرتبط با قالب، خدمات طراحی و تجهیزات به روز را برای طیف وسیعی از تولیدکنندگان از تولیدکنندگان سرامیک‌های ساختمانی گرفته تا تولیدکنندگان ملزومات بهداشتی، ظروف غذاخوری، سرامیک‌های هنری، سرامیک‌های صنعتی و …. به نمایش گذاشت. در طول این نمایشگاه، مواجهه پرشور نیازمندی‌های این بازار با پرسپکتیوهای متفاوت، به ارائه نوآوری‌های بیشتر و تزریق انگیزه قوی‌تر به دنیای صنعت منتهی شد.

با وجود عوامل متفاوت و موثر، این نمایشگاه همچنان از نظر فضای نمایشگاهی و تعداد غرفه‌داران، بزرگترین رویداد مرتبط با تجهیزات و مواد سرامیکی جهان به‌شمار می‌آید.

سی‌وهشتمین دوره این نمایشگاه مجددا در تاریخ 18 تا 21 ژوئن 2024 در Guangzhou برگزار خواهد شد. از سال 2024 به بعد، دو کمیته قدیمی این نمایشگاه با هدف ارائه خدمات بهتر، کیفیت بالاتر و کارایی بیشتر با یکدیگر ادغام خواهند شد.

 

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید