اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
“مسیر 40” در نمایشگاه Cersaie

نمایشگاه Cersaie به مناسبت چهلمین دوره برگزاری (بولونیا، از 3 تا 7 مهر ماه) مسیر چهل ساله پیشرفت و تکامل خود را در مسیری جذاب و با تمرکز بر طراحی، فناوری، محصولات و شرکت‌هایی که تاریخ این نمایشگاه را ساخته اند، مرور می‌کند.

بازدیدکنندگان با عبور از “مسیر 40” که در آن تغییرات عمده فرهنگ، جامعه، تولید و طراحی در چهل سال گذشته به تصویر کشیده شده است، لحظات تعیین‌کننده این چهار دهه را درک می‌کنند.

موفقیت بزرگ Cersaie در نتیجه فضای خلاقانه آن به دست آمده است. این نمایشگاه محلی است که در آن خلاقیت شکل می‌گیرد، نوآوری و انتظارات، به محصولات متنوع و رویدادهای مختلف تبدیل می‌شوند و سطوح و محصولات مناسب یک محل زندگی ایده‌آل در آینده، در محیط چند رشته‌ای و چند فرهنگی آن تصور، طراحی و ارائه می‌شوند.

نمایش محصولات متنوع شرکت‌های مختلف در غرفه‌ها، چشم‌انداز روشنی از راه‌کارهای جامع طراحی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. راه‌کارهایی که در آن­ها فضاهای بیرونی و داخلی برای ایجاد محیط تازه­ای که به نیازهای انسان‌ها و طبیعت احترام می‌گذارد با یکدیگر ترکیب شده اند و ویژگی‌های مختلف سبک‌های مختلف و اطلاعات و دانش مربوط به مواد جدید توسط متخصصین به نمایش گذاشته شده است.

شرکت‌های برجسته معماری در این فضا دیدگاه‌های خود را ارائه می‌دهند، درباره منشا طرح‌های خود با دیگران به گفتگو می‌نشینند و در محیط کنفرانس با ارائه تجزیه و تحلیل‌های مختلف به بررسی چگونگی تاثیر معماری بر بهبود شرایط اجتماعی می‌پردازند.

در چهل سال گذشته طراحی‌های غیرمعمول و سرگرم‌کننده بی‌شماری در Cersaie به نمایش گذاشته شده است: کافی است تنها به نمایش مد لباس‌هایی که از کاشی ساخته‌شده بودند، در اوایل دهه 1980 فکر کنید، صندلی هیجان انگیز “لطفا بنشین”، ایده استفاده از سرامیک در حمام Cer Sea و یا قطار رویایی Cer Stile تنها نمونه‌های کوچکی از این مجموعه هستند.

این نمایشگاه به مناسبت چهلمین دوره برگزاری Cersaie (بولونیا، از 25 تا 29 سپتامبر) در مسیری هیجان‌انگیز و با تمرکز بر طراحی، فناوری، محصولات و شرکت‌هایی که تاریخ این نمایشگاه را تشکیل داده اند، تکامل چهل ساله خود را مرور می‌کند. در مسیر 40، لحظات تعیین کننده این مسیر و تغییرات عمده فرهنگ، جامعه، طراحی و تولید به تصویر کشیده شده است. این مسیر که به سرپرستی Davide Vercelli و با طراحی Dario Curatolo اجرا شده است از Quadriportico که نقطه شروع مسیر بوده و پیوند مفهومی با اهمیتی با آن دارد، آغاز شده و با عبور از سالن‌های Cersaie در گالری 21-22 و 25-26 ادامه دارد و در مرکز خرید سالن 37 داستان‌های مربوط به هر دهه را روایت کرده است. هدف از طی این مسیر تجربه احساسات نوستالژیک نیست. در حقیقت این مسیر نقش کلیدی Cersaie در ارائه محصولات آوانگارد و هدایت بازار و طراحی سرامیک در دهه‌های گذشته را نشان می‌دهد. نقشی که به یک بستر فرهنگی برای اطلاع رسانی و تاثیرگذاری بر حرفه‌های مختلف تبدیل شده است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید