اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تاریخ‌های جدید اعلام شده برای Coverings 2021

Coverings بزرگ‌ترین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی کاشی و سنگ در آمریکای شمالی اعلام کرد که Coverings 2021 هم اکنون 9-7 جولای 2021 در North Hall (تالار شمالیِ) مرکز همایش‌های اورنج کانتی (Orange County) در اورلاندو، فلوریدابرگزار خواهد شد.

رویداد Coverings در ابتدا برای 16-13 آپریل 2021 طرح‌ریزی شده بود، اما پس از بازخورد انجمن Coverings که در برگیرنده احساسات مقاومت‌ناپذیر و مثبت بود تا بهترین بستر ممکن را برای همه افراد درگیر ایجاد کند و ریسک را برای شرکت‌کنندگان در رویداد به حداقل برساند، تصمیم گرفته شد تا این رویداد دوباره برنامه‌ریزی شود.

جنیفر هوف (Jennifer Hoff) رئیس Taffy Event Strategies LLC، شرکت مدیریت رویدادها برای Coverings، گفت: «ما با تاریخ جدید برای Coverings 2021 هیجان‌زده هستیم زیرا برنامه‌ریزی مجدد، تعهد Coverings را برای ایجاد یک رویداد امن و شخصی برای کنار هم آوردنِ صنعت کاشی و سنگ دوباره تأیید می‌کند. تیم مدیریت نمایش و صاحبان Coverings برای داشتنِ یک رویداد Coverings 2021 ایمن و موفق به سختی در حال کار هستند و ما برای پاسخ به سئوالات در دسترس هستیم.»

Coverings، شرکای فروشنده آن و مرکز همایش‌های اورنج کانتی به دقت به‌روزرسانی‌های خط مشیء از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) و احکام دولت محلی، ایالتی و فدرال را رصد می‌کنند. ثبت‌نام برای حضور در Coverings 2021 و رزرو هتل‌های رسمی Coverings در coverings.com در اواسط ژانویه 2021 باز و در دسترس خواهد بود.

یک برنامه آموزشی جامع که در محل برگزار خواهد شد، در نظر گرفته شده است تا اهداف تجاری شرکت‌کنندگان در Coverings 2021 را بیشتر پیش ببرد. محتوای آموزشی انتخاب شده و دسترسی به غرفه‌داران برای کسانی که ترجیح می‌دهند به صورت مجازی حضور یابند، به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

interna

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید