اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شمارش معکوس تا Mosbuild 2019

از 2 تا 5 آپریل، مجموعه نمایشگاهی Crocus Expo در مسکو میزبان Mosbuild 2019 خواهد بود که بزرگ‌ترین نمایشگاه ساختمان و تجهیزات داخلی روسیه است؛ جائی که سازندگان ماشین آلات ایتالیائی نیز حضور خواهند داشت.

 Mosbuild 2019 که برای نخستین بار در مجموعه نمایشگاهی مدرن Crocus Expo در مسکو برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین نمایشگاه ساختمان و تجهیزات داخلی برای بازارهای روسیه و اروپای شرقی است که در دوم آپریل آغاز به کار خواهد کرد و به استقبال حدود 1،200 نمایش دهنده و 65،000 بازدید کننده خواهد رفت.

علاوه بر بخش‌های متداول نمایش دهنده (تجهیزات حمام، مبلمان نرم، سقف‌ها و نماهای خارجی، رنگ و کاغذ دیواری، درب‌ها، پنجره‌ها و مصالح ساختمانی)، امسال بخش کاشی سرامیکی نیز در نمایشگاه حضور خواهد داشت: نه تنها به لطف حضور تولید کنندگان مهم روسی (از جمله Estima، Cersanit، Unitile، Nefrit و شرکت‌های محلی گروه‌های ایتالیائی مانند Italon و Laminam Russia)، بلکه با حضور غرفه‌های ملی که توسط Ceramics of Italy و Tiles of Spain سازمان‌دهی شده‌اند.

صنعت فناوری سرامیک ایتالیا نیز در Mosbuild حضور خواهد داشت. غرفه 1، سالن 13، بخشی است که به ماشین آلات سرامیک و لعاب‌ها اختصاص داده شده است و میزبان گروه بزرگ شرکت‌های ایتالیائی خواهد بود که زیر نشان Acimac قرار دارند. این انجمن در یک غرفه 580 متر مربعی، 22 شرکت خوشنام در این بخش را گرد هم خواهد آورد: Air Power، BMR، Cami، Colorobbia، Esmalglass، Gape Due، ICF & Welko، LB، Lema، Martinelli، Mectiles، Officine Smac، Refrattari Speciali، Ricoth، Rieter Morando، Sacmi، Smaltochimica، Surfaces Technological Abrasives، System Ceramics، Tecnodiamant و Tecnoferrari.

بازدید کنندگان از غرفه Acimac خواهند توانست تا نسخه رایگان از ویرایش روسی مجله Ceramic World Review را دریافت کنند که بر تازه‌ترین فناوری‌ها برای صنعت سرامیک متمرکز است.

اهمیت بازار روسیه برای صادرات ایتالیا با رشد سریع تولید محلی سرامیک نشان داده شده است که طبق تخمین‌های اولیه، رشد دو رقمی را در 2018 بر جای گذاشت و به حدود 187 میلیون متر مربع (3/14%+) رسید. بزرگ‌ترین افزایش در بخش کاشی کف بود (که هم اکنون حدود 109 میلیون متر مربع تخمین زده می‌شود)، در حالی که تولید کاشی دیواری به حدود 77 میلیون متر مربع رسید. رشد در تولید کاشی روسیه با تقاضای بالای کاشی در داخل همراه شده است که تخمین زده می‌شود سال پیش فقط کمی کم‌تر از 200 میلیون متر مربع بود که خیلی پائین‌تر از رکورد 230 میلیون متر مربع که در سال 2013 به دست آمد، نیست.

اروپای شرقی 1/8 درصد از صادرات ماشین آلات سرامیک ایتالیا در 2017 را با فروش 7/134 میلیون یورو به خود اختصاص داد که بیشترِ آن در بازار روسیه بود.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید