اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Marcheluzzo در نمایشگاه Tecna 2022 حضور خواهد داشت

تیم فنی و فروش زبده این شرکت ویچنزایی (Vicenza) که در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات تولید آجر و ملزومات بهداشتی پیشرو است، در سالن D5، غرقه 032 میزبان مشتریان و بازدیدکنندگان بوده و پیشنهادات و نوآوری‌های مربوط به فناوری را ارائه خواهد کرد.

marcheluzzo logo2022Marcheluzzo؛27ام تا 30ام سپتامبر در Tecna حضور به هم خواهد رساند. این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی در زمینه فناوری سرامیک، آجر و سطوح است و امسال پس از چهار سال وقفه ناشی از همه‌گیری دوباره برگزار خواهد شد.

تیم فنی و فروش زبده این شرکت ویچنزایی که یکی از تامین کنندگان پیشرو در زمینه تولید ماشین‌آلات و تجهیزات تولید آجر و ملزومات بهداشتی است در سالن D5 و غرفه 032 پذیرای مشتریان و بازدیدکنندگان بوده و پیشنهادات و نوآوری‌های تکنولوژیکی خود را در دو بخش هدف ارائه خواهد نمود.

یکی از این موارد مخروط‌های تهویه مستقل جدید است که یک را­ه‌حل نوآورانه با راندمان بالا و مصرف کم در صنعت تولید ملزومات بهداشتی به شمار می‌آیند که امکان نصب بدون محدودیت آن‌ها در هر زمان در خشک‌کن سلول‌های ثابت وجود دارد. فناوری پیشرفته این شرکت و تجربه سال‌ها فعالیت در صنعت آجر باعث شده تا توان نصب شده این فن‌ها تنها 2.2 کیلو وات باشد که مقداری بسیار کمتر از مقدار مربوط به فن‌های استاندارد محوری یا فن‌های گریز از مرکزی است که به طور معمول در قسمت بالای خشک‌کن‌ها نصب می‌شوند. مصرف کم انرژی درنتیجه طراحی آیرودینامیک مخروط و مسیر مستقیم و بدون داکت‌های خارجی و خمیدگی و تغییرات مقطعی ناشی از آن که معمولا باعث اتلاف انرژی الکتریکی می‌شود ایجاد شده است.

از سایر نکات برجسته می‌توان به اتوماسیون خشک‌کن‌ها و راه­کارهای پخت آجر که برای بیش‌از 50 سال گذشته تجارت اصلی Marcheluzzo را تشکیل داده و طیف کاملی از پیشنهادات سازگار و متناسب با نیازهای مشتریان اشاره کرد.

Paolo Marcheluzzo مدیرعامل شرکت می‌گوید: “ما برای این رویداد با اهمیت در حوزه نوآوری آماده و از ایجاد ارزش افزوده مطمئن هستیم”. “Tecna یک فرصت مهم برای شنیدن داستان ما است و ما در این رویداد راه­کارهای خود برای برآورده کردن الزامات سفارش‌های پیچیده با حفظ کیفیت ایتالیایی را ارائه خواهیم داد”.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید