اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نمایشگاه Uniceramics Foshan

بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت سرامیک آسیا از 18 تا 22 آوریل در فوشان برگزار می‌شود. در این رویداد پنج سالن به طور اختصاصی به محصولات سرامیک و پنج سالن به فناوری‌های تولید اختصاص داده شده‌اند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه سرامیک آسیا، Foshan Uniceramics Expo، از 18 تا 22 آوریل 2024 در مرکز همایش و نمایشگاه بین‌المللی Foshan Tanzhou در چین برگزار خواهد شد.

امسال برای اولین بار هر دو گروه محصولات و فناوری در این نمایشگاه عرضه خواهند شد و آخرین محصولات سرامیکی، طراحی‌ها و فرآیندهای تولیدی، تجهیزات، مواد و ماشین‌آلات به نمایش گذاشته خواهند شد.

این نمایشگاه در سالن و فضایی به مساحت 120000 مترمربع میزبان 1200 شرکت نمایشگاهی خواهد بود. پنج سالن (1 تا 5) به محصولات سرامیکی (کاشی، اسلب، کفپوش چینی سنگی، موزائیک و مواد جدید) اختصاص داده شده است. بسیاری از تولیدکنندگان برتر کاشی و سرامیک چینی از جمله Marco Polo, New Pearl, Hongyu Ceramics and Mona Lisa, در کنار شرکت‌های شناخته شده ایتالیائی نظیر Marazzi, Ragno, Gardenia Orchidea and Flaviker شرکت مالزیایی Niro Granite و همچنین شرکت ژاپنی Icot-Ryowa در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

پنج سالن باقیمانده (سالن‌های 6 تا 10) میزبان فناوری‌های جدید خواهند بود و انواع مختلفی از ماشین‌آلات، مواد اولیه، رنگ‌ها و لعاب‌ها را با تمرکز ویژه بر تولد اسلب، چاپ جوهر افشان و سیستم‌های ذخیره‌سازی، مرتب‌سازی، بسته‌بندی و جابه‌جایی هوشمند به نمایش خواهند گذاشت.

علاوه بر غرفه‌داران چینی، بخش تکنولوژی نمایشگاه میزبان شرکت‌های پیشرویی از ایتالیا، اسپانیا، آلمان، ایالات متحده آمریکا، سوئیس و سایر کشورها خواهد بود. گروه ایتالیائی متشکل از Air Power, Fabbrica del Sale, Inkside, Keran, Nitida, Poppi Clementino, Sacmi, Sicer, SITI B&T, Smaltochimica, System Ceramics, Tecnoferrari و Tecnografica بزرگترین گروه شرکت کننده خارجی است. از سایر برندهای بین‌المللی می‌توان به EFI, IKT, Kerajet, KGK, KGS, Siemens و Zschimmer & Schwarz اشاره کرد.

لیست غرفه داران که دائماً به روز می شوند را می توان در www.uniceramicsexpo.com یافت.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید