اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت Effediesse برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ها و تجهیزات سطحی Tecna 2024 که از 24 تا 27 شهریور در Remini برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد. این مجموعه در زمینه تولید، فرآوری و بازایابی مواد معدنی در صنایع کاشی و سرامیک، ظروف بهداشتی سرامیک و مواد نسوز مشغول به فعالیت است.

همچنان این شرکت به همراه تیم متخصصین ماهر خود که دارای بیش از 30 سال تجربه در این صنعت هستند، در سالن B7 غرفه 202 در نمایشگاه حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام خود شامل فلدسپات، خاک رس، کائولین و پروژه‌های جدید سال‌های 2024-2025 برای توسعه بازارها، منابع و مواد خام جدید را به نمایش خواهد گذاشت.

Effediesse به ویژه در بازار ترکیه جا افتاده است. این شرکت با تولیدکنندگان تاریخی فلدسپات از جمله Straton Madencilik، Kale Maden و Kormad Madencilik شراکت انحصاری دارد.

این شرکت به همراه Delfi Madencilik، شرکت وابسته خود، مستقیماً عملیات صادرات را مدیریت می‌کند و کنترل کیفیت و زمان تحویل را تضمین می‌کند. همچنین در ترکیه آزمایشگاه آنالیز و مناطق ذخیره سازی خود را در بنادر Gulluk و Aliaga دارد تا سطح ذخیره بهینه را حفظ کند.

Effediesse همچنین اخیراً با تولیدکنندگان عمده خاک رس و کائولن در برزیل و آفریقای جنوبی وارد همکاری شده است. با هدف ارائه فرمولاسیون های سفارشی نوآورانه متناسب با نیازهای تولیدی خاص. علاوه بر این نقاط قوت، این شرکت همچنین می‌تواند راه‌حل‌های لجستیکی یکپارچه را که شامل حمل‌ونقل دریایی، ذخیره‌سازی بندر، پردازش و توزیع به خطوط تولید مشتری با پشتیبانی شرکای تخصصی است، تضمین کند. در همین راستا، این شرکت اخیراً همکاری دیرینه خود را با گروه Sapir که در بندر راونا فعالیت می‌کند، تمدید کرده است.

این عملیات به شرکت این امکان را داده است که موقعیت خود را در بخش سرامیک و سایر بخش ها تقویت کند و سالانه بیش از 500000 تن مواد خام معدنی را بین بازارهای اروپا و آمریکا حمل کند.

مقالات مرتبط

شمارش معکوس برای آغاز Cersaie 2024

حدود 560 برند از 23 تا 27 سپتامبر در چهل و یکمین نمایشگاه Cersaie در بلونیا شرکت خواهند داشت.چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی Cersaie

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید