اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
قرار است Coverings و Wood Flooring Expo به طور همزمان در اُرلاندو برگزار شوند

توافق بین دو سازمان به برگزاری نمایشگاه‌ها در مرکز همایش‌های Orange County در محل مشترک و از 7 تا 9 جولای 2021 منجر شد.

Coverings که مهم‌ترین نمایشگاه داخلی کاشی و سنگ آمریکای شمالی و Wood Flooring Expo که بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری در سراسر جهان است که انحصاراً به کفپوش چوبی واقعی اختصاص دارد، از 7 تا 9 جولای 2021 به طور همزمان در مرکز همایش‌های Orange County در اورلاندو، فلوریدا برگزار خواهد شد.

با اعلام این رویداد، برگزارکنندگان افزودند که Coverings در سالن شمالی و Wood Flooring Expo در سالن جنوبی برگزار خواهد شد. در حالی که این دو رویداد کاملاً مستقل باقی خواهند ماند، این زمان‌بندی مشترک، فرصتی منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان ثبت نام شده خواهد داد تا به هر دو نمایشگاه کف دسترسی یابند و محصولات بیشتری را در یک مکان ببینند.

پس از لغو شدن در 2020، هر دو رویداد در ابتدا برای آوریل 2021 برنامه‌ریزی شدند و فقط به جولای بازگردانده شد تا شرایط بهتری برای حضور بین‌المللی فراهم شود.

coverings int

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید