اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شمارش معکوس برای آغاز Indian Ceramics Asia 2023

از 15 تا 17 فوریه صنعت سرامیک هند مجددا و برای هفدهمین دوره Indian Ceramics Asia در Gandhinagar (گجرات) گرد هم خواهند آمد.

صنعت سرامیک هند 15 تا 17 فوریه امسال مجددا و برای هفدهمین دوره سالانه در نمایشگاه Indian Ceramics Asia در Gandhinagar گرد هم خواهد آمد. این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه آجر و کاشی سقفی هند، IbaRT برگزار خواهد شد. نزدیک به 250 شرکت از کشورهای هند، منطقه اروپا، چین و سایر کشورها در نمایشگاهی به مساحت بالغ بر 12000 مترمربع شرکت خواهند کرد. شرکت‌کنندگان شامل تولیدکنندگان ایتالیایی ماشین‌آلات، تجهیزات و مواد Air Power ،Appel ،Projecta Engineering ،MineraliIndustriali Engineering ، Projecta Engineering ،Sacmi ،Setec ،Smac ،Surface Group ،System Ceramics ،Tecnocer Italia و Tecnoferrari هستند. اغلب این شرکت‌ها در غرفه ایتالیا که توسط ACIMAC و با همکاری آژانس تجارت ایتالیا برگزار شده، حاضر خواهند بود.

Lamberti نیز با شرکت هندی خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، AKW ،Imerys و Alteo در میان غرفه‌داران مواد خام سرامیکی هستند و نمایشگاه IbaRT می‌تواند روی حضور چندین تامین‌کننده مشهور اروپایی ازجمله Beralmar ،De Boer و Equipceramic حساب کند. مجله Ceramic World Review نیز با ویژه‌نامه هند و به زبان هندی در نمایشگاه حضور و در غرفه ACIMAC توزیع خواهد شد.

Indian Ceramics Asia فرصت مناسبی برای ملاقات با مشتریانی است که قصد دارند برای افزایش ظرفیت تولید، بهره‌وری و خصوصا کاهش هزینه‌های مربوط به انرژی و تولید، سرمایه‌گذاری‌های جدید قابل توجهی را انجام دهند.

صنعت سرامیک هند که به دنبال دوبرابر کردن گردش مالی خود تا سال 2024 است پتانسیل تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده جهان را دارد.

طی چند سال گذشته، کاشی و سرامیک هند جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر جهانی در صنایع کاشی و دومین تولیدکننده، مصرف‌کننده و صادرکننده بزرگ جهان، پس از چین، تقویت و تثبیت کرده است. افزایش 19 درصدی صادرات در سال 2021 نسبت به سال قبل و صادرات کل 483 میلیون مترمربع کاشی موفقیت شگفت‌انگیز دیگری بود که به یاری این صنعت آمد تا با سرعت بیشتری به بازیابی خود پس از همه‌گیری Covid-19 بپردازد.

در حقیقت صحبت از «رشد دورقمی»، دست‌کم گرفتن دست‌آوردهای صنعت کاشی هند به شمار می‌‍آید. عبور صادرات هند از مرز 100 میلیون مترمربع که برای نخستین بار در سال 2014 رخ داد نتیجه رشد هشتاد و پنج درصدی این صنعت بود. صنعت کاشی هند در سال‌های بعد نیز با افزایش 31 درصدی در سال 2015، رشد 39 درصدی در سال 2016، رشد 23 درصدی در سال 2017، رشد 20 درصدی در سال 2018، رشد 31 درصدی در سال 2019 و رشد 21 درصدی در سال 2020 روبرو بود. رشد صادرات در سال 2022 نیز ادامه یافت. به گفته رهبران صنعتی انتظار می‌رود که ارزش صادرات کاشی و سرامیک هند در سال مالی 2023 (منتهی به 31 مارس 2023) بین 35 تا 45 درصد رشد کرده و به 2.2 میلیارد یورو (تقریبا برابر با 170 میلیارد روپیه) برسد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید