اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
CICEE نتایج خوبی را در سال 2019 گزارش می‌کند

در نمایشگاه فناوری سرامیک چین که از 30 می تا 2 ژوئن در فوشان (Foshan) برگزار شد، بیش از 70،000 بازدید کننده حضور یافتند.

دومین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد سرامیکی CICEE از 30 ماه مه تا 2 ژوئن در مرکز بین المللی همایش‌ها و نمایشگاهی جدید با نام تانژو (Tanzhou) در فوشان برگزار شد.

این نمایشگاه که در پنج سالن و در فضای کل 50،000 متر مربع گسترش یافته بود، نمایشگاهی مهم برای بازیگران چینی و بین المللی است.

بیش از 200 شرکت نمایش دهنده شرکت کردند، از جمله حضور قوی نام‌های تجاری ایتالیایی هماهنگ با Acimac که کل یک سالن 10،000 متر مربعی را اشغال کردند. همچنین با مجموع 71،313 بازدید کننده حرفه‌ای، از جمله 6/15 درصد بازدیدکنندگان غیر چینی از 36 کشور که بیشتر از ویتنام، هند، ایتالیا، اندونزی، تایلند، روسیه، ترکیه و اسپانیا بودند، تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با دوره نخست به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت. در طول چهار روز نمایشگاه، CICEE حدود سی رویداد را سازماندهی کرد که نزدیک به صد سازمان محلی رسانه‌ای آن را پوشش دادند.

این نمایشگاه، دومین موفقیت سال را برای برگزار کنندگان Foshan Zhongtao Alliance رقم می‌زند. در ماه آپریل، همان مرکز نمایشگاهی فوشان میزبان نمایشگاه بین المللی سرامیک و حمام CICPE 2019 بود که مشارکت حدود 300 شرکت و 83،000 بازدید کننده حرفه‌ای (شامل 3/5 درصد غیر چینی) شامل توزیع کنندگان، خریداران املاک و طراحان را شاهد بود.

هر دو CICPE و CICEE از حمایت شورای شهر فوشان و انجمن‌های تجاری اصلی بخش بهره‌مند شده‌اند.

 

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید