اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تقریبا تمام غرفه‌های نمایشگاه Cersaie 2022 فروخته شدند

تقریبا %92 از فضای نمایشگاهی سی‌و­نهمین دورۀ Cersaie که از 26 تا 30 سپتامبر در Bologna برگزار خواهد شد، از ابتدای ماه می رزرو شده اند.

غرفه‌های نمایشگاه Cersaie که از 26 تا 30 ام سپتامبر در مرکز نمایشگاهی Bologna برگزار خواهد شد تقریبا به طور کامل رزرو شده اند. با وجود شرایط نامطمئن حال حاضر، شرکت‌کنندگان بیش از %92 از فضای نمایشگاهی ارائه­ شده در 15 سالن را از پنج ماه قبل از شروع نمایشگاه رزرو کرده اند.

این موضوع حکایت از وجود چشم‌انداز مثبت بین غرفه‌داران دارد و نویدبخش حضور بیشتر متخصصان ساخت ­و ساز، معماران و طراحان داخلی ایتالیایی و بین‌المللی است. خصوصا حالا که به­ تدریج محدودیت‌های حمل ­و نقل و اقامت مرتبط با Covid درحال کاهش هستند.

کمپین مدیریت مقصد برای متخصصین خارجی و اقدامات تبلیغاتی بین‌المللی با حمایت آژانس تجاری ایتالیا ITA و وزارت امور خارجۀ ایتالیا، از مشخصات کلیدی این نمایشگاه به­ شمار می‌آیند.

در نمایشگاه Cersaie 2022 برنامه‌های مرسوم رویدادهای آموزشی با­ کیفیت بین‌المللی مانند کنفرانس‌ها، کنفرانس‌های مطبوعاتی سازمانی، رویدادهای معماری و طراحی داخلی ساختمان، اسکان، برنامه‌های هم‌اندیشی (Thinkingprogramme)، کافه‌های مطبوعاتی سازمان ­داده شده به ­وسیلۀ نشریات تجاری و سمینارهای فنی نیز ارائه خواهند ­شد. سمینارهای فنی و جلسات آموزشی هم در بخشی از Tiling Town برگزار خواهند شد.

علاوه بر نمایشگاه حضوری، Cersaie از 19 سپتامبر تا 7 اکتبر و با استفاده از پلتفرم Cersaie Digital که برای برگزاری جلسات آنلاین بین غرفه‌داران و بازدیدکنندگان طراحی شده است، میزبان نمایشگاه دیجیتال نیز خواهد بود.

cersaie20212

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید