اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cersaie2021: بازگشایی مجدد نمایشگاه‌های تجاری ایتالیا از اول ماه جولای

بیش از 80٪ فضای موجود در Cersaie 2021 رزرو شده است و قرار است از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر در بلونیا برگزار شود. 40٪ غرفه داران از خارج از کشور هستند.

ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا، روز یکم جولای را به عنوان تاریخ از سرگیری نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی در ایتالیا با توجه به پروتکل‌های بهداشتی تصویب‌شده توسط کمیته علمی و فنی، اعلام کرده است.

برگزاری مهم‌ترین نمایشگاه کاشی‌های سرامیکی و تجهیزات حمام (Cersaie) که از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر در بلونیا برگزار می‌شود نیازمند پشتوانه قانونی برای چنین برنامه مشتاقانه‌ای است. تا امروز (21 آوریل)، بیشتر از 80% از فضای نمایشگاهی این رویداد رزرو شده است که به خوبی اهمیت بین‌المللی این نمایشگاه که بیش از 40% شرکت‌کنندگان آن خارجی هستند را نشان می‌دهد.

giovanni savorani

Giovani Savorani، ریاست Confindustria Ceramica می‌گوید:

«توانایی سازمان‌دهی دوباره یک رویداد مهم بین‌المللی همچون Cersaie و دادن موقعیت بهره‌مندی مستقیم و شخصی از تجربه لذت‌بخش «ساخت ایتالیا» به مشتریان بین‌المللی ما، برای صنعتی که بیش از 85% از گردش مالی خود را مدیون صادرات است، اهمیتی حیاتی دارد. تجربه محدود بودن به تجارت داخلی و تعطیلی‌های گسترده برای مدت طولانی، منجر به اشتیاق بیشتری برای بهبود شرایط خانه‌ها در میان مشتریان در همه جهان شده است و این میل به بهبود، به ویژه شامل جنبه‌های بهداشتی خانه‌ها می‌شود. بدین ترتیب، تمایل رو به رشدی به مصرف مواد سرامیکی، لوازم حمام و آشپزخانه، مبلمان بیرون از منازل، کیفیت نورپردازی و نیز تزیینات ایجاد شده است که همگی این موارد از جمله محصولاتی هستند که در رویداد Cersaie2021 ارایه خواهند شد».

حفاظت از سلامت بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اولویت نخست همگان به شمار خواهد رفت و بر پایه میزان پیشرفت برنامه واکسیناسیون که به جدیت در ایتالیا و تمامی جهان در حال پیگیری است، بنا خواهد شد. همچنین، برنامه واکسیناسیون مبنایی را برای طرح‌های پاسپورت واکسن (اجازه تردد به دارندگان پاسپورت‌هایی که صاحبان آنها واکسینه شده‌اند) ‌که هم‌اکنون در سطح اروپا در حال پیگیری است، ایجاد خواهد کرد و کریدورهای سفر را در مسیرهای بین‌المللی تجاری تشکیل خواهد داد که امکان انجام سفرهای تجاری پس از سفرهای توریستی تابستانه را فراهم می‌کنند.

Gianpiero Calzolari، رییس نمایشگاه بلونیا (BolognaFiere):

«امنیت، نخستین اولویت ماست و به همین علت، ما دستورالعمل‌هایی را برای اطمینان از سلامت و امنیت در خود محل نمایشگاه (از ورودی تا مسیرهای بازدیدکنندگان، امکانات پذیرایی و پشتیبانی) و نیز در سطح شهر بلونیا و  همکاری با دیگر بخش‌های همکار (همچون فرودگاه، حمل‌ونقل شهری، هتل‌ها و …) به اجرا خواهیم گذاشت. هدف ما ایجاد محیطی است تا در آن شرکت‌کنندگان با خیالی آسوده، تنها بر تجارت متمرکز شوند و روابط تجاری جدیدی را برقرار سازند».

با توجه به نقش مثبتی که رویدادهای تجاری بین‌المللی همچون Cersaie می‌توانند در بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی در سراسر کشور داشته باشند، تلاش‌های صورت گرفته برای بازگشایی دوباره نیازمند پشتیبانی بی‌سابقه تمامی موسسات برای یاری رسانی در شریط سخت فعلی در سطح منطقه‌ای و محلی است.

Stefano Bonaccini، ریاست دولت منطقه‌ای امیلیا-روماگنای ایتالیا می‌گوید:

«نمایشگاه‌های تجاری ابزارهای ضروری برای تشویق صادرات و برقراری زنجیره تامین به عالی‌ترین شکل ممکن، نه تنها برای منطقه ما که برای کل کشور و نیز اعتبار برند «ساخت ایتالیا» در تمام دنیا هستند. در این راه، در کنار پیشبرد برنامه واکسیناسیون سراسری و دوبرابر کردن تلاش‌ها در راستای دستیابی به منابع جدید واکسن برای جبران ضعف‌های موجود (منطبق با برنامه ملی)، ما سعی می‌کنیم تا ابزارهای لازم برای بازگشایی مجدد امن را بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی لازم‌الاجرا برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، فراهم کنیم.  با ورود منابع جدیدی از واکسن، برای پشتیبانی بی‌سابقه تمامی موسسات برای یاری رسانی در شریط سخت فعلی در سطح منطقه‌ای و محلی است. در چنین سناریوی پیچیده‌ای، ما از Confindustria Ceramica به‌خاطر پایبندی‌اش به حفاظت از فعالیت‌های تولید و اشتغال، سپاسگزاریم. از این رو، ما مشتاقیم که با علم به اهمیت کارگروهی در تبدیل شدن ایالت امیلیا-روماگنا به یک بازیگر کلیدی در بازارهای مهم جهانی، به سرمایه‌گذاری در سیستم نمایشگاه‌های تجاری منطقه‌ای، ادامه دهیم.open cersaie 2021 int

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید