اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شمارش معکوس Cersaie 2021 آغاز شده است

در 27 سپتامبر، نمایشگاه درها را در Bologna خواهد گشود که پیش‌گامی بین‌­المللی خود را با برنامه‌­ی فشرده‌­ای نوآوری‌­های فرهنگی و سازمانی دوباره ثابت می‌­کند.

Cersaie نمایشگاه بین‌ ­المللی برتر در جهان سرامیک، مبلمان حمام، معماری و طراحی از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر 2021 به مرکز نمایشگاه بولونیا باز می‌­‌گردد.

سی و هشتمین دوره از نمایش که برنامه‌­ی فشرده­‌ای از نوآوری‌­ها را داراست بر بازگشت نمایشگاه به صورت یک رویداد حضوری مطابق با سختگیرانه‌­ترین پروتکل‌­های سلامت و امنیت تأیید می‌­کند. با به خاطر سپردن این نکته، Cersaie و نهادهای شهری و ناحیه‌­ای از قبل پوستر دیجیتال “بولونیا با Cersaie” را به نمایش گذاشتند که تمام فعالیت‌­ها و خدمات ارائه شده به بازدیدکنندگان ایتالیایی و بین‌­المللی را نشان می‌دهد که به آنها کمک می­‌کند که مشارکت خود را به امن‌­ترین و مؤثرترین روش ممکن سازماندهی کنند. مخصوصا مقررات کنونی به یک Green Pass برای پذیرش به نمایشگاه نیاز دارند.

Cersaie 2021 هر 15 سالن مرکز نمایشگاه بولونیا را اشغال می­‌کند که شامل %41 کمپانی­­‌های غیرایتالیایی از 26 کشور مختلف هستند. تعداد زیاد غرفه‌­داران نشان­‌‎دهنده­‌ی درخواست­ عظیم بین‌­المللی برای نمایش است.

پس از افتتاح رسمی Cersaie با مراسم سنتی بریدن روبان، اولین قرار ملاقات در برنامه Economic Conference است که در Europauditorium از Palazzo dei Congressi در دوشنبه 27 سپتامبر در ساعت 11 صبح در حضور نمایندگان مؤسسات محلی و ملی اصلی برگزار خواهد شد. در ساعت 2:30 بعد از ظهر در Hall 18 افتتاح رسمی Contract Hall and Archincont(r)act خواهد بود، فضای جدیدی که به ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و شرکت‌­های ساختمانی و مشتریان آنها در بنگاه­‌های معاملات ملکی و بخش قرارداد اختصاص یافته است.

Ceramics of Italy International Press Conference قرار است در ساعت 6 بعد از ظهر در فضای باشکوه Palazzo Re Enzo در Piazza del Nettuno بولونیا برگزار شود، وضعیت کنونی و دورنماهای آینده‌­ی بخش سرامیک در حضور خبرنگاران جهان و خبرگان رسانه‌­ها بررسی خواهد کرد. در بخش دوم International Press Conference، جوایز Confindustria Ceramica Distributor Awards به پنج توزیع کننده (از فرانسه، آلمان، اسرائیل، ایتالیا و آمریکای شمالی) اعطا خواهند شد که در معاملات خود با صنعت سرامیک ایتالیایی نسبت به بقیه برتر بوده­‌اند.

یک نمایشگاه که به عنوان بخشی از برنامه‌­ی “building, dwelling, thinking” سازماندهی شده است، پروژه­‌های انجام شده توسط گروهی از معماران جوان را تحت نظارت Renzo Piano بررسی خواهد کرد. نمایشگاه گزیده‌­ای از پروژه­‌های انجام شده از سال 2014 را با تمرکز بر موارد در حال انجام در Modena، Padua و Palermo ارائه خواهد داد. نمایشگاه به طور رسمی در ساعت 10:00 صبح روز سه‌­شنبه 28 سپتامبر باز خواهد شد.

Cersaie 2021 پذیرای افراد شناخته‌­ شده‌­ی متعددی در مبحث برنامه‌­ی فرهنگی “building, dwelling, thinking” است. اینان شامل دو معمار خانم با محبوبیت بین‌­المللی هستند که در کنفرانسی به نام “Sensitive Architecture” با نظارت پروفسور تاریخ‌دان معماری Fulvio Irace صحبت خواهند کرد که در پنج­شنبه 30 سپتامبر در ساعت 11:00 صبح در Palazzo dei Congressi در Bologna Exhibition Centre برگزار خواهد شد. پس از چندین ماه تعطیلی و قرنطینه‌­ی اجباری در طول همه‌­گیری Covid-19، اهمیت جوانب لمسی و حسی معماری را درک کرده‌­ایم: کشف دوباره‌­ی بدن‌ها، رنگ­ها، نمادها و نور. Odile Decq و Benedetta Tagliabue از طریق توصیفی در تازه‌­ترین پروژه‌­های خود به شرکت‌­کنندگان در کشف اهمیت این زیبایی‌­ها در زندگی‌­های روزمره‌ کمک خواهند کرد.

پس از آن در ساعت 3:00 بعدازظهر، دوباره در Palazzo dei Congressi کنفرانسی تحت عنوان “Small Talks Reloaded – To travel is to study” با مشارکت 11 شرکت شناخته­‌ شده‌­ی معماری ایتالیایی برگزار خواهد شد: Atelier(s) Alfonso Femia AF517 ، asv3 officina di architettura، Bricolo e Falsarella، CZA – Cino Zucchi Architetti، Diverserighestudio، Iotti + Pavarani Architetti، Labics، MAP studio، Orizzontale، TAMassociati e Werner Tscholl.

Cersaie’s Keynote Lecture دوباره توسط برنده‌­ی Pritzker Prize ارائه خواهد شد. سخنران میهمان امسال معمار ژاپنی Shigeru Ban است که در روز جمعه اول اکتبر 2021 در ساعت 11:00 صبح در Palazzo dei Congressi در BolognaFiere پس از معرفی توسط پروفسور تاریخ‌­دان معماری Francesco Dal Co سخنرانی خواهد کرد.

امسال دوباره Cersaie میزبان Tiling Town است و محل ملاقات برای خبرگان ایتالیایی و بین‌­المللی کاشی در سالن 32 قرار دارد. در هر 5 روز از Cersaie بازدیدکنندگان شانس حضور در ویترین‌­های نصب ارائه شده با لایه‌­هایی از کاشی‌­های تخصصی با تمرکز بر فضاهای بیرونی و نصب اسلب‌های‌بزرگ را خواهند داشت.

cersaie800

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید