Cersaie 2021 از تمام انتظارات فراتر رفت

اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

Cersaie 2021 تقریباً 63000 بازدید کننده شامل 24000 شخص مجرب بین‌­المللی داشت. 623 غرفه‌­دار از نتایج نمایش راضی بودند.

gioدو سال پس از برگزاری آخرین Cersaie ، نمایشگاه امسال با اشتیاق زیادی توسط متخصصانی که در همه زمینه های زنجیره تامین ، از صنعت گرفته تا بازار نهایی کار می‌کردند ، مشتاقانه پیگیری شده بود. به محض آغاز به کار و افتتاح نمایشگاه در 27 سپتامبر کلیه استندها که طی سال‌های قبل تا این اندازه در اول صبح شلوغ نبوده­‌اند، مملو از بازدید کننده گردید. این نتیجه‌­ی مهمی برای 623 کمپانی غرفه­‌دار بود که جدا از تمام عدم قطعیت‌­هایی که راجع به حضور شرکت­‌کنندگان وجود داشت، علاقه‌­مند به شرکت در آن بودند، به ویژه با توجه به این حقیقت که به خاطر ادامه‌­ی دشواری­‌هایی که همه‌­گیری ایجاد کرده بود و محدودیت­‌های سفرهای بین قاره­‌ای احتمالاً تمام بازدیدکنندگان از اروپا خواهند بود.

در انتهای پنج روز نمایش، نتایج مهم‌­ترین نمایشگاه کاشی سرامیکی و مبلمان حمام با حضور 62943 بازدیدکنندگان (%56 از اعداد 2019) متشکل از 38924 ایتالیایی و 24019 بازدیدکننده‌­ی بین­‌المللی (%38 از کل) از انتظار فراتر رفته بود.

بازدیدکنندگانی که به Balogna آمده بودند توانستند از وسعت و کیفیت نمایشگاه همراه با استندهایی که به زیبایی طراحی شده بودند و بسیاری از محصولات جدید قدردانی کنند. 15 سالن پر ( با فضای کلّ یک طبقه به مساحت 150000 مترمربع) میزبان 361 کمپانی از بخش کاشی سرامیکی، 87 کمپانی از مبلمان حمام و 175 کمپانی از نصب، مواد اولیه و بخش­‌های سطوح و خدمات جدید بود. همچنین با 238 غرفه‌­دار خارجی (%38 از کل) از 28 کشور، اول و در درجه­‌ی نخست اسپانیا، یک حضور بین‌­الملی پررنگ در نمایشگاه وجود داشت.   

Giovanni Savorani، مدیر Confindiustria Ceramica اظهار نظر کرد: “خشنود هستم که 623 غرفه‌­دار که در Cersaie 2021 شرکت کردند بهترین بازگشت ممکن سرمایه‌­ی خود را از نمایشگاه شاهد بودند که دوباره اهمیت ملی و بین‌­المللی خود را در میان توزیع‌­کنندگان، معماران، نصاب­‌ها و مشاورین املاک به اثبات رساند.” “فروش کاشی سرامیکی در چندین ماه گذشته تا کنون در چندین بازار جهانی به خوبی عمل‌کرده است که به خاطر کیفیت ذاتی محصولات ما از نظر سلامت، بهداشت، ماندگاری محیطی و افزایش توجه به کیفیت زندگی بوده است”.

با تجدید تقاضای بین‌­المللی، صنعت کاشی سرامیکی اولین نیمه­‌ی 2021 را با %12.3 افزایش در فروش در مقایسه با سطوح پیش از همه­‌گیری در نیمه‌­ی اول 2019 به پایان رساند (%10.7+ در ایتالیا و %12.6+ در بازارهای بین‌­المللی). Savorani گفت: “درک جدیدی از فضاهای کار و زندگی دلیل آن است که محرک رشد بازسازی ساختمان و کار مدرنیزاسیون شده است”.

با 148 کمپانی و حدود 22000 پرسنل مستقیم، صنعت سرامیک ایتالیایی درآمد سالیانه‌­ی 5.2 میلیارد یورو را دارد که بیش از %85 از آن با صادرات (که حدود نیمی از تمام صادرات به بازارهای اروپا ارسال می­‌شود) به دست می‌­آید.

کاشی ایتالیایی پیشگامی خود از نظر تجارت بین‌­المللی را به ارزش %31 از سهام بازار حفظ می­‌کند که پس از آن چین با %20 و اسپانیا با %17 قرار دارند.

Cersaie سال بعد در 30-26 سپتامبر در Bolognia برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید