اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cersaie 2019 موتورهای خود را گرم میکند

Cersaie 2019 بعضی از ویژگی‌های جدید این سال را اعلام می‌کند، از نمایشگاه «حمام معروف» (“Famous Bathroom”) تا حوزه موضوعی جدید Archincont(r)act.

cersaie logo elencoحمام‌های معروف، موضوع نمایشگاه زمینه‌ایِ در Cersaie امسال خواهد بود که قرار است از 23 تا 27 سپتامبر 2019 در بولونیا برگزار شود. به دنبال تنظیمات موسیقایی رویداد سال گذشته تحت عنوان Sound of Design (آوای طرح)، امسال نمایشگاه جمعی که قرار است در سالن 30 مرکز نمایشگاهی برگزار شود، تفسیری آزاد از حمام‌های الهام گرفته از شخصیت‌هایی که تاریخ را شکل داده‌اند، ارائه خواهد داد؛ از بیتلز (Beatles) تا سیگموند فروید (Sigmund Freud)، از کوکو شانل (Coco Chanel) تا پیت ماندریان (Piet Mondrian) و از لو کوربوزه (Le Corbusier) تا ماریا کالاس (Maria Callas).

دو مسئول پروژه، آنجِلو دالالیو (Angelo Dall’Aglio) و داویده وِرچِلی (Davide Vercelli) یک مدل نمایشگاهی جدید را انتخاب کرده‌اند که حد واسط یک گالری هنری و یک نمایشگاه تجاری کلاسیک است. این برنامه بر راه حل‌های جدید مبله کردن و کاشی‌کاری برای حمام تمرکز می‌کند؛ فضایی است که به طور فزاینده‌ای به عنوان یک مکان رفاه دیده می‌شود که نیاز به حداکثر سفارشی سازی دارد. از بازدیدکنندگان در یک فضای بصری جذاب استقبال خواهد شد که هر قرارگاهی از آن، مکانی مستقل است که محصولات تازه‌ای از برندهای صنعتی پیشرو حاضر در Cersaie را به نمایش می‌گذارند. در ناحیه مرکزی، فضایی وجود خواهد داشت که به برنامه مذاکرات اختصاص داده شده است و ناحیه‌ای استراحت‌گاهی میزبان جلسات، بحث‌ها و اهدای جوایز می‌باشد. نمایشگاه توسط فیلیپه داوِریو (Philippe Daverio) افتتاح خواهد شد.

همچنین Cersaie 2019 یک منطقه موضوعی جدید را در سالن 29 به نام Archincont(r)act معرفی خواهد کرد که هدف آن گرد هم آوردنِ جهان معماری و بخش مبلمان قراردادی ایتالیایی و بین المللی است. اولین دوره این بخشِ جدید در یک فضای 700 متر مربعی گسترش خواهد یافت و میزبان 10 شرکت پیشرو معماری و طراحی خواهد بود: Arclinea، معماران لمسی (Touch Architects) ایتالیایی Caberlon Caroppi، Genius Loci Architettura، Iosa Ghini Associati، Joy Design، Mario Cucinella Architects، Noa Network of Architecture، Studio Bizzarro Galimberti، Studio Marco Piva و The Hickson Design Partnership. 

cersaie beatles 1

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید