اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
صنعت سرامیک جهان در CERSAIE یکدیگر را ملاقات می‌کنند

چرسای؛ مهمترین رویداد بین المللی برای طراحان کاشی و سرامیک و سایر سطوح و مبلمان حمام در ایتالیا از تاریخ اول تا پنجم مهر ماه برگزار می‌گردد. حضور بیش از 112،000 بازدید کننده که بیش از نیمی از آنها از سایر کشورهای جهان هستند، اهمیت این نمایشگاه را دو چندان می‌کند.

Untitledنمایشگاه CERSAIE امسال ، به منظور بازتاب تغییرات گسترده نمایشگاه در سالهای اخیر و همچنین تحولات شگرف تری  که در دنیای معماری و طراحی انجام شده است،  تصویری جدید را به نمایش می گذارد. هر ساله معماران ، طراحان ، پیمانکاران ، خرده فروشان و غرفه داران ایتالیایی و بین المللی در نمایشگاه کاشی و سرامیک مبلمان و سرامیک گرد هم می آیند تا ضمن برقراری روابط حرفه ای سطح بالا و کاوش در محصولات و پروژه های نوآورانه به نمایش گذاشته شده توسط شرکت های پیشرو ایتالیایی و بین المللی ، همگام با آخرین تحولات صنعت سرعت بیشتری کسب کنند.

OPEN CERSAIE؛ مفهوم جدید نمایشگاه تمرکز بر تنوع و دستیابی به مخاطبان هدف جدید است. در راستای این ایده ، یک نمادنگاری و یک آرم جدید ایجاد شد تا CERSAIE را به عنوان یک معماری کامل تر و تجاری تر از برند مبدل کند و بتواند با چالش های یک دنیای رقابتی فزاینده روبرو شود. این تصویر بطور بصری با مهمترین ابتکار عمل نمایشگاه ، با هدف مخاطبان قرار دادن بازدیدکنندگان مرتبط است: برنامه ساختمان سازی تفکرات جلسات معماری. مأموریتهای تجاری Cersaie برای معماران بین المللی؛ جلسات طراحی و شیوه زندگی که در کافه های مطبوعات برگزار می شود. نمایشهای عملی و تئوری در Tiling Town؛ نمایش های موضوعی سبک ایتالیایی. و جلسات نوسازی خانه برای مصرف کنندگان نهایی در Cersaie خانه شما را طراحی می کند.

همان چشم انداز باز در استراتژی تصویر و برنامه های رسانه ای وجود دارد که هدف آن ایجاد نمایشگاهی در بین رویدادهای مهم بین المللی برای مبتکران و دستیابی به مخاطبان جدید از طریق افزایش سرمایه گذاری در بخش دیجیتال است. وب سایت www.cersaie.it همچنین باز سازی شده است ، با اسلایدهای بزرگتر در صفحه اصلی و تصاویر جذاب تر از نظر بصری و فضای بیشتری برای فیلم ها و پروفایل رسانه های اجتماعی سایت است.

در نتیجه ، CERSAIE از یک مکان “نمایشگاه” به فضای “رابطه ای” تبدیل می شود. دنیای آفلاین و آنلاین با هم ادغام می شوند و “ارتباط” “مکالمه” می شود. پویایی رابطه جدید می تواند قبل ، حین و بعد از نمایش ایجاد شود ، سپس در طول سال ادامه یابد تا سطح توجه مرتباً حفظ شود. رسانه های اجتماعی به عنوان فضاهای مجازی که چرسای می تواند هویت قدرتمندی ایجاد کند و درهای خود را برای غرفه داران ، بازدید کنندگان ، تأثیر گذاران و همچنین خود شهر باز کند ، نقش مهمی در این استراتژی ارتباطی بازی می کند.

بولونیا به دلیل روحیه دوستانه ، فراگیر و باز ، مشهور است و مکانی مناسب برای توسعه این چشم انداز باز به ویژه در هفته طراحی بولونیا است. قدم زدن در حیاط مرکز شهر و ضمن لذت بردن از غذاهای یکی از معروف ترین غذاهای منطقه ای ایتالیا ، مکان مناسبی برای ایجاد شبکه و ایجاد روابط و یا مذاکره برای معاملات پیچیده تجاری است.

CERSAIE با حمایت از شهر تاریخی بولونیا ، به دنبال آینده است و آماده است تا تغییراتی را که در نمایشگاه امسال در ماه سپتامبر مورد توجه شدید قرار خواهد گرفت ، در آغوش بگیرد.

03 chersai01 chersai02 chersai 

Cersaie2018 20180924

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید