اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بازگشت Ceramics China 2023 به Guangzhou در ماه ژوئن

مجتمع نمایشگاهی Canton در Guangzhou، از 19 تا 22 ژوئن میزبان Ceramic China 2023 خواهد بود. این رویداد به صورت Expo Plus و برپائی همزمان چندین نمایشگاه مرتبط برگزار خواهد شد.

مجتمع نمایشگاهی Canton از 19 تا 22 ژوئن در Guanzhou میزبان Ceramics China 2023 خواهد بود. این نمایشگاه که به فناوری و مواد مورد استفاده در صنعت سرامیک اختصاص دارد، توسط Unifair Exhibition Service Ltd برگزار و توسط انجمن صنعتی سرامیک چین تامین مالی می‌شود.

نزدیک به هزار تامین‌کننده تجهیزات و مواد از داخل و خارج کشور در Ceramics China 2023 گرد هم می‌آیند تا محصولات باکیفیت، فناوری‌ها و راه‌کارهای نوآورانه­ شامل مواد اولیه، مواد تزئینی، مواد نسوز، مواد سنگ‌زنی، تجهیزات تولید و تکمیل، قطعات یدکی و قالب‌ها، ابزار، خدمات مربوط به طراحی و… را جهت توانمندسازی توسعه کیفی به نمایش بگذارند. غرفه‌دارانی از 30 کشور و منطقه جهان از جمله چین، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایالات‌متحده آمریکا، ژاپن، کره، هند و… از شرکت کنندگان قدیمی در نمایشگاه Ceramics China هستند و انتظار می‌رود هزاران خریدار و بازدیدکننده از این نمایشگاه دیدن کنند. بازدیدکنندگان محلی به‌طور معمول از بیش از 300 شهر در چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان راهی این نمایشگاه می‌شوند و بخش اعظم بازدیدکنندگان خارجی نیز از 80 کشور جهان از جمله هند، کره، مالزی، تایلند، ویتنام، ایران، اندونزی، بنگلادش، روسیه، ترکیه، مصر، مراکش، برزیل، آرزانتین، مکزیک و… هستند.

Ceramics China به‌عنوان یک پلتفرم مهم ارتباطات تکنولوژیکی و مرکزی برای همکاری‌های مهم تجاری در صنایع جهانی سرامیک، با گرد­هم آوری نوآوری‌های جهانی به‌دنبال ترویج ارتقای صنعتی و توسعه کیفی است و به عنوان یک رویداد شناخته شده، مورد توجه و تایید فزاینده صنایع سرامیک جهان قرار خواهد گرفت.

برگزارکنندگان این نمایشگاه همگام با ترویج خلاقیت‌های صنعتی، با استفاده از مدل Expo Plus و برای ایجاد ارتباط بین زنجیره‌های صنعتی مرتبط، چندین نمایشگاه مرتبط را به‌طور همزمان سامان­دهی و از این طریق با اتصال به تامین‌کنندگان بالادستی و پایین دستی بیشتر، بازدیدکنندگان بیشتری را به نمایشگاه جذب می‌کنند.

مدل Expo Plus به اتصال پلتفرم ارتباطی تجاری One-Stop می‌انجامد. این پلتفرم شرکت‌های مناسب برای ورود به رقابت تکنولوژی را به شرکت‌کنندگان معرفی و بسیاری از نیازهای مشتریان و بازدیدکنندگان را برآورده می‌کند.

Expo Plus شامل پنج نمایشگاه مرتبط زیر خواهد بود:
  • نمایشگاه فناوری، تجهیزات و مواد اولیه ظروف سرامیکی چین (تکنولوژی صنایع غذاخوری 2023)
  • نمایشگاه فناوری و کاربردهای هوشمند و دیجیتالی­سازی در صنایع سرامیک چین (IDT Expo 2023)
  • نمایشگاه بوم، فناوری کم­کربن و پروژه ساخت مرکز تولید برق PV چین (DPT Expo 2023)
  • نمایشگاه فناوری و تجهیزات فرآوری عمیق کاشی، اسلب و سنگ چین (DPT Expo 2023)
  • نمایشگاه تکنولوژی چسباندن و درزبندی در کاشی­های سرامیکی (PCT Expo 2023)

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید